• Snart   så

    Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?

    Har precis börjat, vore kul om vi är några stycken som kan hjälpa varandra, det är inte så lätt så här i början...:)

  • Svar på tråden Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?
  • Snart   så

    Hej
    Helgen var full av fusk tyvärr... Nu ska jag äta ett mål mat o pulvra resten...
    Kan verkligen rekommendera Cambridge, den är god på riktigt!!!
    Lycka till!!!

  • valkyriana

    För mig går det bra!
    Men jag kör ju inte ren kur utan äter ett mål mat om dagen. Något kolhydratfattigt.
    Känner mig i alla fall smalare.

  • Mikabella

    Åh vad skönt! Grattis!


    valkyriana skrev 2008-05-26 10:45:48 följande:
    För mig går det bra!Men jag kör ju inte ren kur utan äter ett mål mat om dagen. Något kolhydratfattigt.Känner mig i alla fall smalare.
  • malinadam

    Hej allihopa.
    Det verkar ha varit en syndens helg, var själv ut och åt tapas med min syster i helgen. Ett par öl slank oxå ner medan vi tittade på eurovision... Men än har det som tur var inte visats sig på vågen... håller tummarna!
    Men nu är det hårdkörning igen, har bara 5 1/2 vecka kvar nu... hjälp vad tiden går fort.

  • valkyriana

    FAAAAN
    Har fått tid till Secret box om 1 1/2 vecka... Det var fullbokat alla andra tider

  • Mikabella

    Kommer bli jätte bra! Lycka till! Ska oxå göra en box men har inte fått tid än...Berätta gärna hur det gick.


    valkyriana skrev 2008-05-26 11:27:00 följande:
    FAAAANHar fått tid till Secret box om 1 1/2 vecka... Det var fullbokat alla andra tider
  • valkyriana

    Men jag skulle ju vara görsnygg. Inte halvpluffsig...
    Positivt är att de har "sveriges bästa makeupartist" som ska sminka mig. Hon van sm i makeup 2007. Kan behövas.

  • Mikabella

    Duma du! Tyckte det såg ut på bilder i ditta galeri att makeup artisten har en väldigt bra grund att utgå ifrån :)Förstår dock pluffkänslan. men du ska se att fotografen hittar rätt vinklar o trollar med kameran! Du kommer känna dig super sexig o fin!


    valkyriana skrev 2008-05-26 11:33:39 följande:
    Men jag skulle ju vara görsnygg. Inte halvpluffsig... Positivt är att de har "sveriges bästa makeupartist" som ska sminka mig. Hon van sm i makeup 2007. Kan behövas.
  • valkyriana

    Tack.
    Vad kass jag är som fiskar komplimanger.
    Jag hoppas ju- antar- tar för givet att hon kan sina grejjer.
    Nu håller jag på att spårar ur den här tråden totalt
    Sorry...
    Kan säga att jag blandar ju mina egna proteindrinkar (med proteinpulver) istället för nutrilette osv.
    Mycket godare och jag får i mig det jag behöver.

    Men mitt stora problem är ju att låta bli coca colan. Dricker lätt 2 liter per dag annars. Så bara att sluta med den ska ju bidra till en rejäl viktnedgång.

  • Soon 2 be Mrs
    Sommarpar skrev 2008-05-26 10:16:56 följande:
    soon to be mrs: visst e det jobbigt! det e äckligt, killen äter riktig mat, man får kämpa sig till att träna, bara för att se snygg ut en dag...men den dagen shit va snygga vi alla kommer vara!!!
    Hahaha så sant så sant...! Det är rätt vidrigt men jag ska försöka hålla ut.. :)
Svar på tråden Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?