Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?
Har precis börjat, vore kul om vi är några stycken som kan hjälpa varandra, det är inte så lätt så här i början...:)
Har precis börjat, vore kul om vi är några stycken som kan hjälpa varandra, det är inte så lätt så här i början...:)
cambridge är en pulverdiet där du får i dig under 500 kcl om dagen.
Alla dessa olika märken mm har samma princip.
Du kan köpa vanliga nutrilette mm också. Jag körde en kur i höstas- då gick jag ner 6 kg på 2 veckor. Graviditets kilon. Nu har jag 5 envisa kilon kvar att gå ner.
Häng på, men gör det direkt, du vill inte göra detta de två sista veckorna innan bröllopet.
niklasbivandefru: shit vad duktig du e!!!!6 veckor e ju megalänge=)
Nu har jag precis druckit min andra allevo shake..shit vad god den blev=) Tog en banan i och lite i o så körde ja i mmixern.. kan verkligen rekomenderas för de blev såååå gott!!!!
tråkiga är att sambon har en kompis över på lunch o de ska grilla... hmm blir ju inte alls sugen=)
Mikabella: Jag funderar på stavar.. tycker de ser så töntigt ut men de ska ju typ öka örbränningen med 30% eller ngt..an de ju va värt=)
nu har jag spelat tennis med sambon och så sprang jag hem=) va visserligen kanske bara 2,5 km men man får ju börja ngnstanns eller hur?? Tror de blir en promenad senare oxå.. som ni märer är jag ledig idag..gott om tid för motion=)
Det är inte lätt att hitta rätt pulver... Kika på www.viktvakten.se för att jämföra olika dieter och metoder med piller och pulver. Det finns säkert över 40 metoder att välja mellan.
ojdå..blankt....
Här kommer mitt inlägg...Var ute o syndade igår o börjar känna av koncikvenserna nu..Blä känner mig så tung o pluffsig...Var på middag m vänner..Potatisgratäng(som jag egentligen inte äter) fullproppad m vitlö o grädde, såser och säkert en halv flaska vin...
Ush känner verklien att det får bli pulver/sallad ikväll. lite ångest...
mikaella: Skit i ångesten. De e ju de dagliga vanorna som spelar roll, inte ett sne steg här o där..tänk på de=) Du e ju superduktig som tar en sallad ikväll!!
Jag håller med alexiis ang mirabella... men vet hur det känns... käkade lunch förut.. men resten har varit pulver,är himla hungrig nu... men ja... ngn som har ngt tips förutom kallt vatten:D
Snart så: jag brukar dricka kaffe när jag e hungrig.. eller ibland tar jag en varma koppen..e ju bara 60 kalorier i en tomat/basilika soppa..de kan man ju unna sig=)