Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?
Har precis börjat, vore kul om vi är några stycken som kan hjälpa varandra, det är inte så lätt så här i början...:)
Har precis börjat, vore kul om vi är några stycken som kan hjälpa varandra, det är inte så lätt så här i början...:)
Oj, fem påsar naturdiet varje dag, jag har bara tagit tre, inte konstigt att jag e hungrig. kanske ska ta o öka på lite... ska iväg på släktkals nu, hoppas jag kan stå emot alla frestelser..
Åh, idag har jag varit duktig och varit ute och gått i 45 min, gjort mina situps och ätit bra fram tills nu ikväll...Vi beställde mat och jag tog sushi, när vi kom hem med maten luktade den illa och riset var hårt! Tror ni att jag vill äta den? Nej, min gulliga sambo åkte tillbaka med den och de var ganska otrevliga på restaurangen men tillslut fick han pengarna tillbaka. Dessutom beställde min son cyrrysås och fick sötsursås och de hävdade att jag sagt sötsur...nåväl...Hade inget att äta så tog en bit av dotterns pizza, sen var det kört! Så nu har jag som varit sååå duktig hela veckan sabbat allt i dag=( Får ta nya tag i morgon...
Jaha 5 st Naturdiet...okej visste ej!
Låter bra
När jag pratade m Lena på Viktklubben, så sa hon att man ska äta 4 st Cambridge påsar per dag.
Fast mina kompisar kört 3 påsar + ett mål mat o det funkat toppen!
Tror jag kommer börja på måndag m Naturdiet, smakar bäst m färdigblandade shaken!
hej alla!
hur har de gått i helgen? Jag bestämde mig för att äta vanlig mat igår, de va ju trots allt lördag=) Idag e ja på shakerna igen, känns bra!
Men jag hr ett problem. Det är så att jag ska börja jobba natt from inatt. Hur bör man då äta för att inte få i sig massa onödiga kalorier och inte få i sig massa mat på fel tider? Att dricka shakerna på jobbet går inte, då komme ja få massa frågor och kommentarer... några tips???
Om du ska gå över till naturdiet kan jag verkligen rekomendera dom nya smoothisarna som har kommit, innehåller mer kalorier men riktigt kalla så är som underbara, har favoriten mango/persika. kanon ist för glass i värmen...
Tjoh, jag är ny men vill gärna hänga på...
Är inte överviktig, men vill gärna slimmas till lite. Runt 5 kg hade jag tänkt!
Tänkte bara äta lite mindre och nyttigare, samt träna för att få till det :)
Hur många "Smoothisar" får man äta per dag? (om det nu innehåller fler kalorier än en vanlig Naturdiet drink)
Hänger gärna på här...jag ska bara göra mig fri från mitt Cola-beroende först...
Hej
Jag hoppas jag får haka på. Jag kör igång med Allevo i morgon och ska ner 6-8 kilo innan 19 juli.
Kör bara på pulver i 10 dagar för att sedan gå upp och byta ut några av måltiderna. Ska nämligen på semester till turkiet-All inclusive och det känns inte så kul att bara sitta och titta på när resten av familjen äter.
Kör sedan igång på en bara pulverkur i 14 dagar när jag kommer hem.
Ska även promenera/springa 30 min ett par ggr i veckan.
Jag hoppas min motivation håller.
Men tillsammans med er alla så ska det nog gå...
Hm...kan inte vara nyttigt... Är det inte bättre att ändra sina matvanor och träningsvanor? Det är ju vanligtvis där "felet" ligger. När man sedan slutar med pulvret och kommer in i gamla mönster igen kommer de troligtvis att gå upp alla kilon igen...Kanske något att fundera över? Vad vet jag...