• Snart   så

    Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?

    Har precis börjat, vore kul om vi är några stycken som kan hjälpa varandra, det är inte så lätt så här i början...:)

  • Svar på tråden Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?
  • Mikabella

    banan/hallon har jag faktiskt inte testat än! Återkom gärna med redogörelse när du smakat. :)

  • alexiis

    jag vet itne exakt hur många kg..tror runt 3. Har förut varit ganska muskulös men inte nu längre=) Men tidigare var jag när jag vägde 3 kg mindre än jag gör nu.. så hoppas 3 ska räcka!

  • Snart   så

    åh vad kul att vi är så många!!
    Har haft en dålig mat dag:(
    Bara att starta om med soppor imorgon.
    Lycka till till alla andra!

  • Soon 2 be Mrs

    Idag ska jag träna lite hårdare än vanligt... Börjar kännas tungt nu när jag knappt får i mig socker.. Har gett upp ALLT godis, kakor, glass och även juice.. får ibland i mig lite lite frukt men har skurit ner på det också och det är svårt för jag är en gottgris. Men jag har sju veckors stenhårda disciplin veckor.
    I februari när jag började träna gjorde jag samma sak. Slutade till och med med red bull som jag då var beroende av!

    Men klarade jag sju veckor då ska jag klara sju veckor till!!!

    Kom igen tjejer! Se till att uppnå de mål ni har uppsatta (hehe realistiska mål) och kämpa så att ni bli nöjda och känner er så vackra som ni kommer vara på er bröllopsdag..

    Mitt självfötroende är defentitivt inte på topp Men jag tror att jag kommer så någorlunda bra ut den dan hahah ;)

  • alexiis

    dricker min första shake från allevo...hallonanan. Är helt okej! Smakar inte så mkt men e inte alls pulvrig o så där..att rekomendera=)

  • FruRålin080808

    Jag har varit ute och gått ca 45 min idag...Har problem med magen så det blev inte längre runda idag.
    Soon 2 be Mrs:Bra jobbat! Känner igen mig...är också en gottegris men det går om man vill=)
    Alexiis: smakar Allevo gott? Blir man mätt?

  • alexiis

    ja ja tyckte den va god. Har provat nutrilett och natudiet förut o hittills är allevo en klar favorit! Men jag mixar ju med lite bars o annat från de andra märkena med=)

    vilket kör du??

  • FruRålin080808

    Bara att kämpa på "Snart så"! Ta en dag i taget=) Kram
    Snart så skrev 2008-05-21 22:44:04 följande:


    åh vad kul att vi är så många!!Har haft en dålig mat dag:(Bara att starta om med soppor imorgon.Lycka till till alla andra!
  • FruRålin080808

    Jag kör med Herbalife...men har beställt via nätet och det tar sån tid innan men får det. Känner att jag int eorkar ha kontakt med någon konsult för de ska bara "pracka" på en en massa andra produkter också...Har svårt att säga nej. Jag har svårt för naturdiet, klöks av det..Smakar blä...Klarar du av att ära bars? Jag köpte Herbalifebars i 10 pack och åt dem som godis;)

  • Mikabella

    Hej alla! Vilken bra stämmning det är på denhär tråden :) Ni är så rara allihopa :)

    Idag har jaga bara varit halv duktig..Tog cyklen till jobbet...25 min..Får ta mig i kragen o gå min timmes runda ikväll. Kanske man kan få med sig blivande maken? Han tycker inte det är sååå kul att gå i rask takt...Hinner inte se allt då säger han..Knasboll. Han är väl inte direkt motiverad heller då han av naturen har sexpack på magen o riktigt slank o fin . Grrrr...fusk! Kan ju hoppas att kommande barn får sin fars gener :)

Svar på tråden Någon som vill hänga på o pulverbanta eller bara gå ner i vikt?