• Astriden

    Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

    Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

  • Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • BarbaBruden

    Våran solist finns ju om du är intresserad Amor!
    Henne har du ju dessutom hört live

  • malinlars

    Amor: Min vän sjung & spelade på Stenis bröllop. Hör med Stenis om vad hon tyckte. Hon sjunger väldigt väldigt vackert tycker jag själv Kan hjälpa dig med nr. Kraam

    Sitter och har fotrfarande semester. Börjar bli trist när L jobbar mycket. Men men. Vi åker iväg i 3 veckor om en vecka. Skall bli såå skönt.

    Stenis: Va bra att det ordnade sig med solisten. Viss sjunger hon bra!! SÅg att hon hade gitarr. Vilka fantastiska bilder!! Ni är underbart vackra!

  • Amor Eterno

    Hejsan tillbaka efter en promenad ute!!

    Barba och Malin - Tar gärna era tips och ber om deras nummer?? Lika bra att fråga många

  • 31 maj 2008

    Hej på er alla!

    Fantastiska bilder, Stenis! My är helt otrolig!

    Har också haft en riktigt skön helg. Bruce var ju helt otrolig, kanon verkligen. Sen har vi haft en lugn helg, min pappa med fru var här så vi har lagat god mat, spelat spel och myst. Jätteskönt verkligen.

    Önskar att vi kunde komma på fredag, men vi får avstå som sagt. Hoppas ni andra får riktigt trevligt i alla fall!

    Astriden - är väldigt nyfiken på Kroatien! Berätta berätta! Skulle inte ha något emot en liten resa till värmen snart...

    På söndag ska vi kolla på radhus i Örebro förresten! Jag fick ett infall igår och kom på att ett radhus kan ju vara bra i väntan på att drömhuset dyker upp, så kan vi bo där i tre-fyra år. Om vi hittar något nu kanske vi lagom hinner flytta in några månader innan pyret tittar ut!

    Nu - åter till jobbet!

  • stenbruden

    Hej!!

    Tack alla My är verkligen urduktig!!! Hon knäppte på som sjutton men vi märkte inte ens av henne.. Såg på filmen bara att hon var överallt! Det är proffsigt att vara det utan att märkas.
    Ja precis barba - hon fångar "det" Grymt!

    Ja Malin hon var superduktig!! Det fick bli gitarr eftersom det var utomhus så var det skitsvårt med att rigga elpiano och mik. Vi visste ju inte bara att hon ens kunde eller hde en gitarr förräns en vecka innan... så mycket panik när det fanns en enkel lösning

    Hur är det med er andra fruar - FOTON??????

    Astriden - välkommen hem Berätta!

  • stenbruden

    Just det ja - Amor om fredag... Vi kan inte komma, vi ska till Lysekil från fre-sön och dyka mm.
    Synd, det hade vart jättekul med en träff med grabbarna också!

    Hoppas det blir fler gånger!!

  • Långserud

    HEY GIRLS!

    Låter som det är bra med alla!

    Stenis: Ska kolla in era bilder ikväll! Vi ska träffa vår fotograf dan efter Amors grill, då får vi dem! Försökte läggga ut 2 bilder igår på mig och käeleken men funkade ej, ska försöka igen ikväll...

    31 Maj: Lycka till med letandet!

    Barba: Men vilken typ?! Hur har det gått, har ni köpt eller väntar ni på ngt?

    KRam!

  • Grund

    Tjoho, nu ska jag smita från jobbet. Hem och sy!!! Två av mina tre tärnor fick provat sina klänningar i helgen så nu kan jag brumma vidare med symaskinen. Ska bli skönt att bli klar snart.

    Långse: Ja, du måste verkligen försöka få in ett par bilder snart för vi spricker av nyfikenhet annars

    Ha en härlig kväll Sweetisar!

    KRAM

  • AyBee

    Barba - Jag har kontaktat My jag med och väntar ivrigt på svar om hon kan eller inte. Kollar min hotmail flera gånger per dag

  • valkyriana

    Hej!
    I kväll var jag på fotboll (IFK) med pojken (7 år fyller 8) och min syrra och hennes son.
    Hur kul som hellst.
    Han börjar bli så stor. Han kan så mycket om fotboll, han slår mig med häpnad gång på gång.
    Nu ska jag slösurfa lite och sedan ska jag lägga mig.
    God natt!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4