• Virvel

    080809 del 4

    Nu är det dags att starta upp del fyra för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

    Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

    Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

    Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.htm...

  • Svar på tråden 080809 del 4
  • Virvel

    Dom finns i deras webshop under rubriken dam och skor.


    bridesilly skrev 2008-06-04 19:08:45 följande:
    oj vilken bra pris men dom byter sortiment så ofta så de lär inte finnas där längre
  • bridesilly
    Virvel skrev 2008-06-04 21:14:26 följande:
    Dom finns i deras webshop under rubriken dam och skor.
    aha ska kika där då, tack för tipset
  • Virvel

    Idag fick jag mina ringar på posten. Jag är så nöjd att jag bytte vigselring. Att det blev ny förlovningsring och en ring nummer tre är ju inte heller så dumt.
    (ny bild på rätt ringar finns i mitt galleri)

  • bridesilly
    Virvel skrev 2008-06-04 21:37:58 följande:
    Idag fick jag mina ringar på posten. Jag är så nöjd att jag bytte vigselring. Att det blev ny förlovningsring och en ring nummer tre är ju inte heller så dumt. (ny bild på rätt ringar finns i mitt galleri)
    Det var riktigt fint ihop
  • Virvel

    Tack så mycket. Många tycker det låter konstigt när jag säger att jag ska ha tre ringar men ser man dom ihop så ser det riktigt bra ut.

  • matteve

    Virvel: Såg jättebra ut med tre ringar, verkligen vackra med!

    Jag har hittat något som jag ska ge till mina närmsta väninnor på bröllopet! Vi är 5 tjejer som hållt i ihop ända sedan gymnasietiden och har utvecklat en underbar vänskap. Eftersom jag nu efter bröllopet ska flytta över atlanten, så vet vi ju inte hur ofta vi får se varandra.. så jag vill ge något som vi alla kan ha likadant av. Hittade detta www.bluenile.com/sterling-silver-bracelet-love-knot_6892&nav1=bracelet_channel.asp&show_all_pages=1&catid=83&set_shape= som jag tänkte ge tillsammans med ett personligt kort! Vad tycker ni? Är jätteenkelt, men ändå vackert.

  • cindell

    Hämtade ut min ring igår med Sååååååå fin...

    Pratade med festlokalen igår och vi ska iväg och provsmaka menyn om någon vecka. Det ska bli hur kul som helst

  • Nufsan

    Armbandet var jättefint! Hade blivit superglad om jag fick ett sånt

    Hur känns det att flytta ifrån Svedala? Är allt klart där borta med boende och så??

    Kan nästan själv känna hur pirrigt och spännande det skulle vara


    matteve skrev 2008-06-05 09:54:03 följande:
    Virvel: Såg jättebra ut med tre ringar, verkligen vackra med! Jag har hittat något som jag ska ge till mina närmsta väninnor på bröllopet! Vi är 5 tjejer som hållt i ihop ända sedan gymnasietiden och har utvecklat en underbar vänskap. Eftersom jag nu efter bröllopet ska flytta över atlanten, så vet vi ju inte hur ofta vi får se varandra.. så jag vill ge något som vi alla kan ha likadant av. Hittade detta www.bluenile.com/sterling-silver-bracelet-lov... som jag tänkte ge tillsammans med ett personligt kort! Vad tycker ni? Är jätteenkelt, men ändå vackert.
  • Nufsan

    Du har ingen bild på ringen?

    Hoppas allt blir kanon med maten!


    cindell skrev 2008-06-05 10:49:25 följande:
    Hämtade ut min ring igår med Sååååååå fin...Pratade med festlokalen igår och vi ska iväg och provsmaka menyn om någon vecka. Det ska bli hur kul som helst
Svar på tråden 080809 del 4