• Virvel

080809 del 4

Nu är det dags att starta upp del fyra för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.htm...

• Svar på tråden 080809 del 4
  • bridesilly

På vår önskelista finns följande

presentkort på forex (så vi kan lyxa till det på bröllopsresan)
    önskelista hos duka

GRATTIS PÅ TVÅ MÅNADER INNAN DAGEN

• Nufsan

Tror inte killar tänker så, min gör det def inte. Tror inte han skulle bry sig nämnvärt om det inte blev ngn svensexa, men jag ser lite fram emot att få bli överraskad..
    Bride in England skrev 2008-06-09 10:52:47 följande:

Det ar det jag onskar att nagon kunde gora for mig - min syrra kunde ju tex bett m2b om numret till en av mina kompisar har och bett henne ordna nagot... jag skickade till o med en lista med emailadresser till alla min kompisar till min syrra for langesen och sa att det var "ifall att" ungefar.. Det ar bara det att om det var tvartom hade jag sjalvfallet ordnat nagot... Sa man blir lite ledsen.
  • bridesilly

Vi är faktiskt så tråkiga att vi har undanbett oss möhippor och svensexor. Vi hittar på saker tillsammans hela gänget (brudföljet) istället. Sen kanske vi ska ha en vanlig fest för vänner och bekanta Hoppas man har råd med det bara.

• TyresöBrud

Jag hoppas att jag får möhippa. En kompis till min m2b råkade på fyllen i lördags säga att den kommer att vara den 27/6. Alla andra förnekade och såg konstiga ut, sen tog de honom åt sidan och stog och pratade ett tag.
    Ja ja, vi får se när den blir, men jag hoppas att den blir. Men det tror jag faktiskt.

• Virvel

Idag har vi OSA. Vi har 48 st som tackat ja. 3 som tackat nej och 5 st ( 2 par och en singel)som ännu inte har svarat.
    Hur går det för er andra med OSA?

• Bride in England
    Virvel skrev 2008-06-09 18:04:42 följande:
    Idag har vi OSA. Vi har 48 st som tackat ja. 3 som tackat nej och 5 st ( 2 par och en singel)som ännu inte har svarat.Hur går det för er andra med OSA?
    De flesta har faktiskt varit ratt bra pa att svara - har fatt jaga en kompis fran Sverige som da sms-ade tillbaka o sa att de (hon plus man och ett barn) inte kunde komma. Tycker det ar sa trist att man inte hor av sig da!! Nar man anda vet. Vart OSA var 2 juni och jag jagade upp henne igar.

Hoppas ni far in resten av svaren snart Man far val ge det nagra dagar for folk innan man borjar jaga svar.
  • Virvel

Jag ger dom vecka ut sen börjar jakten.
    Samtidigt kan jag känna att är dom inte mer intresserade av att komma än att dom kan svara i tid då kan dom f....n stanna hemma.

• bridesilly

vi har haft vårt osa för ett bra tag sedan. Av 46 bjudna gäster kommer 30. Lite besvikna är vi men vi får ta vara extra mycket på de som kommer och ägna mer tid åt dem. Till kyrkan kommer det dock fler än de som är bjudna. Dit kommer arbetskamrater och inte så nära vänner. Det glädjer mig att dom vill komma

• Emkalo

Vi hade OSA 30 april och alla utom en hade svarat per 1 maj. Det svaret fick vi in ngn dag senare. ALLA kommer, förutom tre kusiner, till min m2b, från Finland. Jättekul! Däremot så tillkommer en flickvän till morbrorn (pappan till kusinerna) så vi har ett manfall på två personer. Vi blir därmed 62 med oss själva tror jag. Funderar på att bjuda en gammal familjevän i USA. Men jag vet inte om han kan komma. Vi får se....

Virvel skrev 2008-06-09 18:04:42 följande:
    Idag har vi OSA. Vi har 48 st som tackat ja. 3 som tackat nej och 5 st ( 2 par och en singel)som ännu inte har svarat.Hur går det för er andra med OSA?
Svar på tråden 080809 del 4