• Virvel

    080809 del 4

    Nu är det dags att starta upp del fyra för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

    Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

    Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

    Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.htm...

  • Svar på tråden 080809 del 4
  • lindahallman

    idag bokade jag frisören hela förmiddagen till oss och tärna+bestman. pratade med frisören om frisyr och till slut bestämde jag mig för en

  • Helena1978

    En liten fråga:
    Kommer ni att ha en massa ljus (ex. värmeljus) i festlokalen? Jag har tänkt så här att förhoppningsvis kommer vädret att vara perkekt, har ring SMHI och bokat det och att om man då har en massa ljus att det blir för varmt.

  • bridesilly

    Vi kommer ha massa ljusfat med stora blockljus på. Ljus hör till festligheterna tycker ja Men visst risken finns att det blir för varmt.

    Min mamma har bokat med vädergudarna, 22 grader och sol till den 9 augusti i år flickor Lagom varmt och skönt!

  • Bride in England
    bridesilly skrev 2008-05-20 09:42:58 följande:
    Vi kommer ha massa ljusfat med stora blockljus på. Ljus hör till festligheterna tycker ja Men visst risken finns att det blir för varmt. Min mamma har bokat med vädergudarna, 22 grader och sol till den 9 augusti i år flickor Lagom varmt och skönt!
    Ingar England i den vaderbokningen?
  • bridesilly

    Bride in England skrev 2008-05-20 09:53:33 följande:


    Ingar England i den vaderbokningen?
    Jajamen såklart, det var till alla blivande brudar den 9 augusti
  • Bride in England
    bridesilly skrev 2008-05-20 09:54:20 följande:
    Bride in England skrev 2008-05-20 09:53:33 följande:
    Jajamen såklart, det var till alla blivande brudar den 9 augusti
    Vad bra, tack 22 grader och sol later utmarkt!
  • lindahallman
    haha gött bridesilly! man tackar!

    Vi ska ha ungefär ett blockljus på varje bord men lokalen är jättestor så det märks nog inte så mycket angående värmen. vi resonerar som bridesilly. det är festligt och fint så vi tänker ha det ändå. visserligen kanske de inte syns så mycket i början av middagen men senare kommer de förhoppningsvis att märkas mer
  • bridesilly

    Ja man får väl öppna upp lite och vädra om det blir för varmt. Ljus är så mycket stämning

  • Virvel

    Vi kommer att ha vämeljus på borden men tänder dom först när det blir lite skymning. Mörkt får det allt se till att bli på natten eftersom vi har köpt svävande lyktor som ska tändas och skickas iväg upp i luften.

    Vad bra att ni har bokat vädret. Jag vet att vi diskuterade det när vi startade tråden någon gång på stenåldern. Hade helt glömt bort väderbokningen men nu är det fixat.

  • bridesilly
    Virvel skrev 2008-05-20 11:50:00 följande:
    Vi kommer att ha vämeljus på borden men tänder dom först när det blir lite skymning. Mörkt får det allt se till att bli på natten eftersom vi har köpt svävande lyktor som ska tändas och skickas iväg upp i luften. Vad bra att ni har bokat vädret. Jag vet att vi diskuterade det när vi startade tråden någon gång på stenåldern. Hade helt glömt bort väderbokningen men nu är det fixat.
    Haha japp vi får hålla tummar och tår att vädret blir som planerat. Inget regn på våran dag inte Hur går det med planeringen för eran del?
Svar på tråden 080809 del 4