• Monken

    7 Junibrudar -08, Nu är det inte långt kvar!!

    Nu är det snart dags!! Ska vi ta och följas åt i en ny tråd? Vår förra ständes ju för ett tag sedan.

    Hur har det gått för er alla?

  • Svar på tråden 7 Junibrudar -08, Nu är det inte långt kvar!!
  • Monken

    Ja, vi kommer att träffa vår präst lite sent, men han är tydligen väldans uppbokad. Det är självaste kyrkoherden som kommer att viga oss. Tror dock att vi har ganska bra koll på vad som ska ske när! Hoppas det i alla fall

    Vi ska också ha A Trumpet Volontary som inmarsch, utmarschen måste tyvärr vara lite hemlig ifall det smyger omkring vänner till oss här

    SnartJohansson, hu, så tidigt du ska upp!!!

  • Monken

    Lillan, vad mysigt att bo i hus!! Vi vill också ha hus... jag skulle vilja ha en tomt där jag kan ha massa blommor och så

  • lillan31

    ja, det kommer bli toppen med trädgård...jag är uppväxt med det...och har alltid haft tanken att..."när jag blir stor ska jag också"....och nu, vi 31 års ålder har jag blivit stor nog

  • Monken

    Japp, vid 31 kan man nog kallas stor. Jag är 36 och har känt samma sak.

    Efter bröllopsresan i november ska vi bara renovera köket och hallen lite sen ska vi börja leta hus... Det ska bli såå kul!!!

  • lillan31

    Vi fick tillträde till huset 1 mars och har renoverat som sjutton, sedan dess, och är nu klara med kök, vardagsrum, hall, sovrum x 2 och badrum...så jäklar vilken speed...men det finns ju en källare och en övervåning kvar som ska fixas...men inte NU, nu vill vi bara flytta in och börja leva

    Vi funderar också på att ta resan i vinter...var ska ni åka?

  • Monken

    Vi åker till Thailand den 3 november. Börjar i Krabi några dagar, sedan Koh Lanta i ganska många dagar och till sist Bangkok. Vi har aldrig varit i Thailand innan och längtar väldans mycket efter det!

    Var vill ni åka?

  • lillan31

    Jag tror vi vill åka till thailand också...jag har varit där 2 gånger redan och han har varit där en gång.

    För 8 år sen var jag i hua hin samt några dagar i bangkok och sist, förra nyår var jag på koh samui.

    Jag älskar landet, och människorna är så trevliga och lättsamma.

  • Monken

    Vi funderade på Koh Samui, men just i november var det tydligen inte alls bra att åka dit...

  • Monken

    Japp, det sas att det är stor risk mör massor med regn där i november... De andra ställena vi ska till låter ändå väldans bra så vi är nöjda ändå

Svar på tråden 7 Junibrudar -08, Nu är det inte långt kvar!!