• Pumpkin

    Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*


    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Fröken Planera

    Snygg slöja, ser ut ungefär som min, men mitt kantband är nog lite smalare, och så är min slöja hellång, som klänningen..

    Minns jag rätt att du inte ska ha dem??? Jag börjar fundera på om jag ska ha såna istället för tiara.. I så fall skulle jag ju kunna köpa dina om du vill bli av med dem, menar jag..

  • Bellanote

    Jag kommer inte ens ihåg vilket företag det var som hade reklamen..

  • Anettan73

    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-07 10:50:45 följande:


    Bellanoteja jag vet, jag gillar slöjorna med sidenkant... så fint!Anettan, aah det var billigt! Är det i Eslöv?Ryyys en nål under ögat. Låter läskigt, men jag är som du, klarar inte av sånt utan kan göra nästan vad som helst för att bli av m sånt där... har oxå gjort diverse ingrepp m nålar, kanyler och rakblad för att bli av m fula skavanker
    Nä Elisabeth kliniken i Malmö...
  • Bellanote

    Åh jag börjar ångra mig, jag vill ha en tiara men den ska va låg och den ska va i sliver och ha pärlor. svårt jepp jag vet. jag tror jag börjar bli en bridezilla.

  • Anja 19 juli 2008

    bellanote

    den slöjan är från brudklänningar.nu men den finns ej som kort slöja. De andra slöjorna tycker jag inte är fina. för veckade, för mkt tyg, fel skärning, fel kantband eller för utstående eller vågade eller annat... helt fel

    Suck, kommer jag att hitta en slöja undrar jag!

    Ska maila henne på dreambride och fråga om hon har något liknande det jag vill ha. Då kan man prova på plats när man hämtar klänningen oxå

    Funderar på om jag ska åka o hämta klänningen den 4:e då jag gjort provuppsättningen och makeup så kan man prova allt när man ser sådär bröllopsfin ut! (den kommer ju i slutet av maj, klänningen så jag kan ju vänta till den 4 juni lixom). Då kan man prova med olika slöjor under uppsättningen!!!

  • Anja 19 juli 2008

    bellanote

    BÖRJAR du bli en bridezilla, hehe... det trodde jag att vi alla varit LÄNGE

  • Fröken Planera

    Men såna med pärlor finns hur många snygga som helst.. kolla på köp och sälj här på BT. Jag ska ha i silver med lite stenar i. Pärlor pasar inte mina övriga smycken. Och så ska den vara låg och stilren. Hittar inte sån..
    har du sett nån sån bellanotte?


    Bellanote skrev 2008-05-07 11:05:08 följande:
    Åh jag börjar ångra mig, jag vill ha en tiara men den ska va låg och den ska va i sliver och ha pärlor. svårt jepp jag vet. jag tror jag börjar bli en bridezilla.
  • Bellanote

    Nej det har jag inte varit alls börjar först nu.

    men det var som mina vänner sa det i helgen att va fasen du köpte två tiaror du har sålt båda för de var inte vad du vile ha. du köpte två par skor för att va säker och ja du är en bridezilla.. men nej jag är inte alls som dem på tv.

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.