• nossan

    oktober

    Tycker det verkar som alla andra månader har flera brudar och prat om bröllop, våra oktober trådar blir bara så tysta.
    Vart är ni och vart tar ni vägen??=)
    Är det bara jag som oktoberbrud som är så pratglad?

    jag själv som ni säkert har sett gifter mig den 18 oktober i eskilstuna.
    Börjar bli lite nervös då det bara är 6 månader kvar, lång tid men ändå inte...hualiga.
    men ser fram mot det med glädje=)

    så kom igen nu oktoberbrudar, visa att vi finns oxå=)))))

  • Svar på tråden oktober
  • Mrs Fr
    Lakritspuck skrev 2008-06-17 13:46:05 följande:
    Vi har för många lösa trådar just nu för att det ska vara hälsosamt för nattsömnen. Vi måste bli så klara att vi får ut inbjudningarna snart.
    Vi med!
    Jag har svårt att somna på kvällarna för massor med bröllopstankar snurrar i skallen...
  • Mrs Fr

    Måste hör med er...

    Jag vill gärna bjuda in ett par kompisar "från förr". Vi hörs inte och ses inte så ofta numera, men när vi gör det är allt som det alltid har varit. Nu till kruxet: eftersom jag inte har pratat med dom på 6-12 månader vet jag ju inte om dom har kvar sina sambos/eller skaffat nån ny. Hur ska jag då formulera inbjudan?

  • Lakritspuck

    Mrs Fr skrev 2008-06-17 13:56:39 följande:


    Måste hör med er...Jag vill gärna bjuda in ett par kompisar "från förr". Vi hörs inte och ses inte så ofta numera, men när vi gör det är allt som det alltid har varit. Nu till kruxet: eftersom jag inte har pratat med dom på 6-12 månader vet jag ju inte om dom har kvar sina sambos/eller skaffat nån ny. Hur ska jag då formulera inbjudan?
    Ring för att önska trevlig sommar och passa på att fråga hur det står till med sambon/ vad de har för semesterplaner eller liknande.
  • Mrs Fr
    Lakritspuck skrev 2008-06-17 15:19:16 följande:
    Mrs Fr skrev 2008-06-17 13:56:39 följande:Ring för att önska trevlig sommar och passa på att fråga hur det står till med sambon/ vad de har för semesterplaner eller liknande.
    Jag tänkte nästan göra nåt sånt. Kan ju kolla om dom ska hem till våra gamla hemtrakter nåt samtidigt som jag ska dit.
  • Kärlek ger näring åt själen

    Aha okej.. Men vi har iofs också skrivit du


    JohannaTotte skrev 2008-06-17 13:35:01 följande:
    Tack för alla tips! Varför jag är så säker på att inte jag är bjuden är för att det står "Du är välkommen att övervara vigsel...."Vi skrev ni... och sen alla som var bjudna på kuveret. Men äh.. ni har rätt det är bara för honom att fråga!
  • JohannaTotte

    Kärlek ger....
    Okej.. tack!:) Det känns iofs bra o höra. Då kanske vi bara ska höra med dom!

  • sockerbollen

    Har en fundering; vi tänker låta våra gäster själva bestämma om de vill ha barnen med sig eller inte. Tycker ni att vi då ska skriva "Fam. Anders Andersson" på inbjudan till de som har barn? Å en annan sak, vi har två st. som är singlar, resten har en respektive, ska vi skriva ett särskilt inbjudningskort till de två med "du" eller är det okej med "ni" till dem?

    I helgen var jag och provade klänningen och fotade den - den sitter perfekt! Jag är inte så lång, faktiskt kort, men med underkjolen kommer den inte behöva sys upp någonting - det är helt otroligt, den var som sydd för mig!

    Hoppas ni har bra med allt!

  • Kärlek ger näring åt själen

    sockerbollen jag tycker att ni ska köra ni och sedan förklara att det är samma inbjudningstext till alla Fast iofs det borde de ju förstå

    Grattis till klänningen Visst känns det såå skönt att hitta rätt

  • Kärlek ger näring åt själen

    Så lite så ja det tycker jag


    JohannaTotte skrev 2008-06-18 19:58:22 följande:
    Kärlek ger....Okej.. tack!:) Det känns iofs bra o höra. Då kanske vi bara ska höra med dom!
  • karmag

    Min klänning har också kommit!! Passar perfekt!! Superbra! Glad midsommar till er alla!!

Svar på tråden oktober