• janos

    Äntligen fredag del 13!

    Nu är det dag för en till! Vilken ära att få starta denna tråd, på en fredag och allt! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-12= 26141 inlägg. Plus de som är här!

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 13!
  • anne på grönkulla

    Världen är hemsk. Man ska vara lycklig över att man är född på rätt plats i rätt tid, Sverige på sent 1900-tal-2000-tal är ovanligt bra på många sätt. Sen ska man ju ha lite tur också, ovanpå det.

  • Fru Hilde

    anne på grönkulla skrev 2008-05-02 09:26:31 följande:


    Världen är hemsk. Man ska vara lycklig över att man är född på rätt plats i rätt tid, Sverige på sent 1900-tal-2000-tal är ovanligt bra på många sätt. Sen ska man ju ha lite tur också, ovanpå det.
    Ja, som den lilla historiker jag är, måste jag hålla med! Man ska definitivt vara tacksam över att ha kunnat få frihet att växa upp hyfsat skyddat och med bra möjligheter till utbildning, fritt från elände.
  • Fru Hilde

    Japp Anne jag grattinerar så innerligt !!!!! !!!! GRATTIS !!!!!

    Så nu börjar vuxenlivet

  • Fru Hilde

    Måste föresten få skrika av mig lite

    !!!! SVÄGERSKAN HAR FLYTTAT UT NU !!!!

  • anne på grönkulla

    Åh, vad skönt för er Hilde! Jag har haft nattgäst i 3 nätter och inte för att det var besvärligt på något sätt, men rätt skönt är det att ha hemmet för mig själv igen.

  • Cybermamman

    Wow, vilken högtidsdag. Jag får gratulera så mycket till apg, snyggt kämpat, det har du gjort verkligen bra

    Hilde, du har också kämpat väl, stort grattis även till dig.

    Grattis till mig oxå, jag har snart packat klart och min väska väger mindre än makens ... mohohohhahaha ... gissa om han så förvånad ut Snart bär det av på sydmester

  • Fru Hilde

    Ojdå sydmester låter väldigt najsigt!

    Jag har just deklarerat. Inga jättesummor vi får tillbaka det här året. Maken har ju varit en del pappaledig och har inte så många mil att dra av det här året... men det blir ändå tillräckligt för en sydmester för oss också vi hade tänkt oss att åka ner till rivieran Najs det också

Svar på tråden Äntligen fredag del 13!