• janos

    Äntligen fredag del 13!

    Nu är det dag för en till! Vilken ära att få starta denna tråd, på en fredag och allt! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-12= 26141 inlägg. Plus de som är här!

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 13!
  • Cybermamman

    Här skiner solen och blommorna väsnas i rabatterna.

    Önskar alla med och utan hål i plånboken en härlig Valborgsmässoafton

    Hilde, en illegal kulle ... så himla vågat så jag svimmar

    Visste inte ens att möjligheten fanns *skyndar mig ut med spaden och kriminaliserar mig på bakgården*

  • Fru Hilde
    Cybermamman skrev 2008-04-30 14:29:40 följande:
    Här skiner solen och blommorna väsnas i rabatterna.Önskar alla med och utan hål i plånboken en härlig Valborgsmässoafton Hilde, en illegal kulle ... så himla vågat så jag svimmar Visste inte ens att möjligheten fanns *skyndar mig ut med spaden och kriminaliserar mig på bakgården*
    Jodå, allt i trädgården som du skapar som överstiger 50 cm måste anmälas på ett eller annat sätt.. En kulle ska man begära bygglov för...
  • janos

    Idag har det varit full fart här hemma. Jag har packat inför helgen, då vi åker på husvagns premiär. Det ska bli så skönt att få vara med familjen heeeeeela helgen.

    Hoppas att ni oxå får en underbar helg allihopa. Kram på er

    P.S. Idag kom sommaren upp till oss.......med stormsteg! I förrgår var det vinter jacka, igår vårjacka och idag gick folk i shorts. Jag lär mig aldrig att det går så här fort!

  • janos

    Jag loooovar att ni får bygga kullar av alla de slag.......så där ja, nu har ni fått bygglov!

  • Fru Hilde

    Tackar Janos Jag glömde föresten att säga att det gäller detaljplanelagt område... ni som bor ute på landet får göra kuillar bäst ni vill antar jag

  • Fru Hilde

    Hejsan gott folk. Jag kan inte sova Maken fick nyss åka iväg och släcka skogsbrand.

    Vanligtvis brukar jag kunna stänga av vad gäller hemskheter på TV, m.m. men nu är det en grej som jag tänker på hela tiden. Jag mår riktigt dåligt av den. Det är den där tjejen som blev instängd av sin pappa i över 20 år och fick en massa barn med honom. Att en människa kan skapa och förvalta så mycket ondska... jag begriper det inte! Det finns mycket man kan stänga av och sluta tänka på, men det här går inte. Jag försöker att inte läsa om det, det som sänds på vanliga nyheterna räcker för min del. Jag kunde inte låta bli att tänka på om det finns fler kvinnor som lever så. Att kvinnor far illa och utsätts för förnedrande behandling är ju inget nytt iofs, men det är så fruktansvärt när det får sådana här dimensioner.

  • Fru Hilde

    Ojdå... hoppas jag inte förstörde stämningen totalt!

    Ja ja... jag är muntrare idag.

  • anne på grönkulla

    Här är det fullt ös som vanligt - jag har en god vän till maken på besök, på blandat jobb o rekreation. Just idag är han ute med andra vänner, så jag har en ledig dag, som jag som vanligt funderar på vad jag ska göra av. Träna, ja visst, men vad mer?

Svar på tråden Äntligen fredag del 13!