• janos

    Äntligen fredag del 13!

    Nu är det dag för en till! Vilken ära att få starta denna tråd, på en fredag och allt! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-12= 26141 inlägg. Plus de som är här!

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 13!
  • janos

    Jag kan stolt berätta att våran son, 7 mån och 3 veckor, har idag gått med själv med sin lära-gå-vagn (med pappa som stöd uti-fall-att)

  • janos

    Han var även tillräckligt kaxig för att släppa taget och gå 3-4 steg helt själv. Vart ska detta sluta?!?

  • Gable

    Jäklar vad tiden går!!! Elias går redan!!! *undrar just när min lilla illbatting ska börja*

    Ååååååååh, kattungar! Finns det nåt sötare???

  • Fru Hilde

    Vänta bara Gable din illbating är nog igång vilken dag som helst

    Föresten så har jag tänkt mycket på den tiden när tösen började krypa och gå. Det är en sak jag bitterligen ångrar att jag inte hade då... en lekhage. Man hade ju ingen som helst möjlighet att göra ngt annat än glo på sitt barn. Livsfarligt om man överhuvudtaget vände sig om typ Om det någon gång skulle bli en tvåa så SKA jag ha lekhage. En stor med säkert 160 cm i diameter.

  • janos

    Trevligt att se dig Gable. Det var ett tag sen sist. Hur är det med illbattingen? Håller hon igång dig om dagarna?

    Hilde, här tror jag inte att en lekhage skulle fungera, för han skulle säkert ta sig ur den på något sätt

  • Fru Hilde
    janos skrev 2008-04-22 15:36:59 följande:
    Trevligt att se dig Gable. Det var ett tag sen sist. Hur är det med illbattingen? Håller hon igång dig om dagarna?Hilde, här tror jag inte att en lekhage skulle fungera, för han skulle säkert ta sig ur den på något sätt
    Nja du, en lekhage som är riktigt stor och fylld med leksaker funkar nog på de flesta Men det tar ju ett tag för dem att känna sig hemma på nya platser... Och man får definitivt de trettio sekunderna extra som Anne skriver om Jag hade inga sekunder alls till godo ett tag och det var jäkligt jobbigt.

    Sedan skulle jag definitivt ha en bra bärsele redan från början. Det jobbiga är ju att man hunnit testa så mycket med ettan att man ju måste ha en tvåa bara för att bekräfta att man lärt sig vara en fullfjädrad förälder *not*
  • janos

    Det låter som att du verkligen är en fullfjädrad förälder Hilde!.....och dessutom en bra sådan!

    Ja, man får ju vara glad över alla sekunder som man kan få för sig själv nu för tiden

    Idag har Elias krypit några steg för första gången och dessutom rest sig själv upp vid diskmaskins luckan för första gången. Det händer massor varje dag här hemma. Det är verkligen en lycka att få följa hans utveckling. Jag är så glad att jag får vara hemma med honom.

Svar på tråden Äntligen fredag del 13!