• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • FruTez

    Carma: Jag har en pysselfråga till dig... jättesvår att förklara. Om jag har två stämplar. Tex. en trästock och en planka. Så vill jag stämpla trästocken så den hamna i bakrunden och sedan stämpla en planka framför stocken (så att det ska bli ett staket). Då syns ju trästocken igenom plankan! På mässan hade de gjort så att det inte syntes, men jag glömde att fråga hur de gör. Vet du? Hoppas att du förstår min fråga! Hehe!

  • Bauti

    Hej
    Kul med konser. Det låter kul att gå på. Låten var jätte bra tyckte jag.
    Men som sagt så vet jag inte så mycket nu för tiden (som vanligt kanske jag skall säga). Har koll på nästa dag, kanapt

    P kom hem idag med två biobiljetter som han hade fott från jobbet. Jag hade gärna viljat se några filmer som går på bio nu
    Men han får gå med en kopis istället. (jag klarar inte av att sitta i en biosalong pga ljudet)

    Massage låte inte fel. Det känns som om jag har blivit överkörd av ett godståg. Tapetsera tar på HELA kroppen.

    Skall leta upp en bra akupungtör ang min klåda. Orkar inte ha det så här mer nu. Det har kliat konstant sedan mitten på januari. Är berädd att prova allt.
    Någon som kanske kanrekomendera en akupungtör??

  • Bauti

    Läste igenom mitt inlägg ovan.
    Det var bara klagan i det hahaha

    Men skönt att få ur sig det

  • Frujj

    Godafton
    Har precis kommit hem från babysimmandet. Finns en sååå jobbig mamma i gruppen, hon prata HELA tiden.. o då menar jag verkligen heeela tiden. Hon överröstar allt och alla i duschen, sen lyckas jag av nån knäpp anledning alltid hamna nära henne vid skåpen i omklädningsrummen och där pratar hon oavbrutet. *grrr* jag brukar vara ganska trött i huvudet på kvällarna och orkar inte med sånt.. idag stod jag och fantiserade om vad jag kunde kläcka för nåt käckt för att be henne hålla k*ft........ haha som tur var sa jag inget... och nä jag vet, jag är inte på topp jämt...

    Jag känner en kille som håller på med akupunktur, en kompis till N. Lite udda man förstås men han gör vad han ska.

    På tal om massage så skulle jag ju maila er om lerinpackningen, har visst glömt. Ska göra det snart!
    TYp inatt eller nåt när jag inte kan sova...

  • Carma07

    Godkväll i tråden

    Har inte haft tid mer än att tjuvläsa lite i tråden. Imorse var vi och lyssnade på hjärtat igen. Kul för maken att också få lyssna. Bra present på sin födelsedag.

    Jag vill gärna också gå på bio. Men gärna en helgdag istället för en vardagkväll.

    Tezz: Jag förstår din pysselfråga och har svarat dig på mailen. Hoppas du fattar. Vi håller på att planera en ny pysselträff igen. Alltid sugna efter mässan. Inte säkert ännu, men vi pratade om 19 eller 20 april.

    Bauti: Blir det bra i sovrummet? *nyfiken* Det kanske är klart tills vi kommer hem till dig så man kan se förvandlingen.

    Idag är jag trött och tänkte faktiskt gå och lägga mig snart. Jag har satt tv-förbud på mig ikväll eftersom jag ändå bara somnar där. Det är ändå bara ishockey ikväll iaf.

  • Ab fab

    god morgon
    Lite seg idag. Hostade mig igenom natten så det blev lite ryckig sömn. men det var en skön promenad i morse- det är milt ute.

    Var det någon som såg Cashemere maffia igår? har inte tv3 o var nyfiken om det var sex and the city-bra

    igår firade jag min guddotter. Hon fyllde 18 år. SÅ glad hon blev över kortet Carma. Hon var helt såld på att det var specialgjort till henne.

    Väl hemma blev det lite pyssel hemma. R var sjuk o lite ynklig. Zappade lite men inte mycket gjort.

  • FruTez

    Morsning!

    Ab: Inte kul att hosta, hoppas det går över snart!

    Kolla in detta... vet inte om man ska bli glatt överraskad eller rädd!

    nanok.com/dog/

  • FruTez

    Har ni hittad dagens Aprilskämt i tidningarna?
    Jag tror att jag har hittat den i Metro. Den är ganska äcklig... "Poliser halshögg friska katter". Det MÅSTE bara vara den!

  • Bauti

    Hej
    Skall iväg och göra nya naglar snart. Tänkte ta vägen förbi tjejen son jag ev skall utbilda mig hos. Kolla läget lite med henne.

    Tez
    Den var äcklig.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....