• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Bauti

    Tackar

    Nu kom tapetserar gubben, måste ner och hjälpa till.

    Trevlig helg om vi inte hinner "ses" mer.

  • Bauti

    Jag sitter och letar ledig domän till våran hemsida.
    Jag är inte haj på detta med att göra hemsida. Det är precis som om jag gått in i amazonas, helt blubb blubb.
    Någon som har tips hur/vilken sida man skall andvända sig av??

    Salongen blev döpt idag. Det blev Lilla Salongen

  • Bauti

    Kan någon hjälpa mig * vifftar förbrilt med ögonfransarna*

  • Bauti

    Otålig som jag är så inser jag att jag får vänta tills proffsen är tillbaka på måndag.

  • Ab fab

    God morgon

    tyvärr är hemsidor inte riktigt min bakgård. Hoppas någon annan är btydligt bättre.

    Hostar idag... skräp!

    Bauti-grattis till namnet.

  • FruTez

    Så, Efter 4,5 timmar är jag äntligen klar med provet... *puh*

    Bauti: Åh, så det blev Lilla Salongen? Var inte det mitt förslag? *viftar med tårna och känner mig stolt att ha kunnat hjälpa till* Ang. hemsidor... det är inte heller min bakgård... eller framgård eller va man nu säger! Hehe!

  • Bauti

    Tez
    Vi hade med det förslogat innan. Men bra med två själar och en tanke

  • Carma07

    Hej i stugan

    Bauti: Kul med namnet. Kniper mina tummar för din utbildning. Hemsidor är inte detta dataproffset starka grej heller.

    Aldrig mer mässan vid öppning. Var där två timmar efter öppning och jag ångrade mig direkt när jag klev in genom dörrarna och såg allt folk och kände all svettlukt. Jag fick köpt en massa papper som jag tänkt iaf. Men jag gillar att lulla omkring där och klämma på alla saker, kolla på alla färdiga layouter och annat och kika runt på demonstrationer och det kom man inte riktigt åt att göra nu. Men nu sitter jag iaf och tittar på alla fina papper jag köpt.

    Tezz och Nides: Ha det så roligt på mässan imorgon.

    Ikväll blir det till att baka bröd och fixa smörgåstårta till imorgon.

  • Linum

    Har KappAhls chefsdesigner fått malaria eller?... Så mycket tantiga och sketfula kläder på ett ställe har jag aldrig någonsin sett innan... Blä.

    Har kollat på sängar på Princessbädden ute i Jonsered idag. Får köpa nya sängar snart. Ingen kommentar. Men de gnisslar.

    Annars allt bra med alla? Vi träffas ju snart igen tack och lov

    Kramis

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....