• PN78

    Umeåbrudar 2008 fortsättning..

    Såg att tråden stängts, får se ifall jag är först med att starta en ny :)

  • Svar på tråden Umeåbrudar 2008 fortsättning..
  • PN78

    Jag har bokat Carina på Salong Liss i Holmsund. Vet inte vad hon tar men jag tycker att hon är super bra.

  • Munchkin
    PN78 skrev 2008-05-12 19:16:20 följande:
    Jag har bokat Carina på Salong Liss i Holmsund. Vet inte vad hon tar men jag tycker att hon är super bra.
    Salong Liss ska jag med till, vet dock inte hos vem *S* De tar i vilket fall som 2200:- för hela kitet dvs, uppsättning, sminkning och nagelförlängning, det tyckte jag var ett mycket b ra pris...särskilt emd tanke på att bara uppsättning kostar mer inne i Umeå....
  • ina ina

    Jag har bokat in mig på Studio 88 nu, dom gör en provuppsättning t om, det viktigaste tycker jag. Hade bokat in mig på Salong Liss men tyckte inte att personkemin stämde överrens någonstans så jag avbokade det..

  • Nomea

    Vet ni var man kan köpa "stenar" som man kan "limma" på kroppen?
    Har två tatueringar som jag skulle vilja smycka till lite på våran dag..!

  • Munchkin
    Nomea skrev 2008-05-14 08:51:15 följande:
    Vet ni var man kan köpa "stenar" som man kan "limma" på kroppen?Har två tatueringar som jag skulle vilja smycka till lite på våran dag..!
    De har sånna stenar både på Åhléns och Lindex har jag sett, har samma tanke som du *S* Tror att Make up store ska ha med men de är väl som vanligt snuskigt dyra *S*
  • batwomen

    Headline, Clip, svarta saxen kan jag rekomendera som salong. De är duktiga allihopa.
    En på headline Lasse är en bekant till mig och han har gjort en kompis på hennes bröllopsdag och en annan kompis ska han göra på hennes bröllops dag och hon är NOGA om sitt hår.

  • lillan31

    Tänkte hoppa in här i Umeåtråden och slänga in en fråga: jag letar efter lite finare underkläder...och ska snart upp till umeå ( där jag för övrigt köpte min klänning ) , finns det någon bra underklädesbutik i Umeå?

  • Nomea
    Munchkin skrev 2008-05-14 19:04:26 följande:
    De har sånna stenar både på Åhléns och Lindex har jag sett, har samma tanke som du *S* Tror att Make up store ska ha med men de är väl som vanligt snuskigt dyra *S*
    Ok, då måste jag dit också..!
    Ja det va nån som sa att Make up store hade det, men där får man väl lägga ner en förmögenhet på en sten..
Svar på tråden Umeåbrudar 2008 fortsättning..