• PN78

    Umeåbrudar 2008 fortsättning..

    Såg att tråden stängts, får se ifall jag är först med att starta en ny :)

  • Svar på tråden Umeåbrudar 2008 fortsättning..
  • Nomea
    Camsan skrev 2008-04-16 08:01:22 följande:
    Ja, jag hittade ju min klänning på högtidskläder och när jag velat klart (den gick på 9000) och skulle prova den igen och köpa den så var den såld samma dag som jag gick dit.. Så nu står jag här utan klänning igen.. *suckar*Att det skall vara så svårt att hitta en halterneck med korsettsnörning..
    Men kan dom inte beställa hem den då? Eller iaf beställa hem nån liknande kanske?
  • Camsan
    Nomea skrev 2008-04-16 08:59:47 följande:
    Men kan dom inte beställa hem den då? Eller iaf beställa hem nån liknande kanske?
    Det här med klänning känns om ett åbäke, jag har ju gått ned 12kg hittills men har 8 kvar men nu har jag tappat motivationen helt och hållet.. Måste ta mig dit och prata med dem...
  • Silvergalen

    Har beställt brudbukett!!! 1100-1200kr för rosa rosor, pioner, eukalyptus och hjärtan på tråd. Har också beställt en ros med nåt blad till våra småtjejer.

  • fdLadye

    Batwomen det var trevligt att träffa dig igår=)

    Håller fortfarande på med jakten på solist.
    Funderar nästan på att ringa kyrkan och höra om de har någon vettig man kan använda.
    Jag vill ju inte ha 95 åriga agda som sjunger i tenorstämma med pipröst precis....

  • ina ina
    Camsan skrev 2008-04-16 08:01:22 följande:
    Ja, jag hittade ju min klänning på högtidskläder och när jag velat klart (den gick på 9000) och skulle prova den igen och köpa den så var den såld samma dag som jag gick dit.. Så nu står jag här utan klänning igen.. *suckar*Att det skall vara så svårt att hitta en halterneck med korsettsnörning..
    Låter som den klänningen jag också fastnade för på högtidskläder men det var inte jag som köpte den, tycke den var för dyr, hittade min halterneck på Änglalikt istället, visseligen utan snörning i rygg, hon hade några halterneck att välja på dessutom - har du provat där?
  • ina ina
    Silvergalen skrev 2008-04-16 09:24:27 följande:
    Har beställt brudbukett!!! 1100-1200kr för rosa rosor, pioner, eukalyptus och hjärtan på tråd. Har också beställt en ros med nåt blad till våra småtjejer.
    Vars har du beställt din?
  • Silvergalen

    Heter de Löfgrens kanske? Interflora i alla fall, mitt i stan.

  • ina ina
    Silvergalen skrev 2008-04-16 10:38:34 följande:
    Heter de Löfgrens kanske? Interflora i alla fall, mitt i stan.
    Okej, där var jag också och kollade pris men bestämde mig för Holmsunds Blommor tillslut, vi bor alldels i närheten så det går snabbt att hämta buketten på bröllopsdagen Himla bra service har dom oxå!
  • umekicki79
    Nomea skrev 2008-04-16 07:53:37 följande:
    Har du haft en skön semester? Ja, ni har ganska mycket tid på er. Men det är ju skönt att inte stressa fram allting!Jag var likadan med min klänning, hade bara tänkt att titta men så var DEN klänningen bara där!
    Vi hade en toppen semester! Först var vi till Cypern en vecka, kom hem o packade om och drog till fjälls några dagar. Men nu har vi MYCKET att tvätta! ;D
    Ska prova klänningen idag igen...troligtvis kommer jag att köpa den!
  • Duchess

    Var ska ni gifta er? Det är faktiskt ett bra tips at ringa kantorn och fråga om h*n känner till någon solist. De brukar ha rätt bra koll.


    fdLadye skrev 2008-04-16 09:45:15 följande:
    Håller fortfarande på med jakten på solist.Funderar nästan på att ringa kyrkan och höra om de har någon vettig man kan använda.Jag vill ju inte ha 95 åriga agda som sjunger i tenorstämma med pipröst precis....
Svar på tråden Umeåbrudar 2008 fortsättning..