• PN78

    Umeåbrudar 2008 fortsättning..

    Såg att tråden stängts, får se ifall jag är först med att starta en ny :)

  • Svar på tråden Umeåbrudar 2008 fortsättning..
  • brud070719

    GRATTIS OLGSOF! Gud så underbart! Hur var det? Det känns fortfarande som en dröm för mig att jag snart kommer att stå brud...

  • batwomen
    olgsof skrev 2008-04-14 20:02:57 följande:
    Hej !Jag är gift nu!Känner mig som världens lyckligaste fru ; )
    Gratulerar
    När kommer du i tidningen?
    När kommer bildbevisen
  • olgsof

    Hej alla trevlig personer.Det va en helt underbar dag o jag läste en dikt till min man.Och det vart som vi hade planerat ett litet enkelt bröllop o en liten fest.Och det vart mycke bättre en jag hade räknat med.o att någon ville ha just mig det va det som känndes bäst.Bild bevis vet jag inte om jag skickar hm : ).Lycka till brud070719 jag holler alla tummar o tår för dig.

  • umekicki79

    Hej! Har varit på semester, så nu försöker även jag att ta igen. Jag har ju ganska gott om tid tills vår dagen D (21/2)...
    Vi har prel bokat kyrkan, frisör o make up är bokad, provade klänningar idag (skulle bara titta runt lite och vips så var den bara där!!!!) ska kanske köpa den i morgon. Blev glatt överaskad över priset "endast" 3000:- !!! Var beredd på att klänningen skulle kosta 7000-8000:- Jag känner att jag är lite för snabb, men jag hörde på Högtidskläder att det kommer lite klänningar i maj och sedan är det i januari det kommer nästa leverans! Jag vågar inte riktigt vänta. Sedan har jag ju hittat den "perfekta" redan så...
    Ville bara skriva av mig lite. Det är ju så KUL att prova klänning!!
    Tjipp

  • butterfly0725

    vad ni har skrivit mycket! jag måste hinna läsa de tidigare trådar.

    jag hoppas att vi kan börja skriva ut våra inbjudningskort...jag håller verkligen tummarna att vi kan skicka iväg de första vecka mars....

    sedan fick jag ett efterlängtad samtal från killen jag frågade om att vara vår solist...är så glad att han kan sjunga på vår 080808 bröllop och spela instrument med!!!! jag och sambo (eller mest jag ) valde dessa låtar...tycker att låtarna beskriver våra känslor så bra







  • umekicki79

    Fick gåshud när jag hörde "Grow old along with me" sung by Craig Skene Så fantastiskt vacker låt!

  • Nomea
    olgsof skrev 2008-04-15 18:14:57 följande:
    Hej alla trevlig personer.Det va en helt underbar dag o jag läste en dikt till min man.Och det vart som vi hade planerat ett litet enkelt bröllop o en liten fest.Och det vart mycke bättre en jag hade räknat med.o att någon ville ha just mig det va det som känndes bäst.Bild bevis vet jag inte om jag skickar hm : ).Lycka till brud070719 jag holler alla tummar o tår för dig.
    Va härligt! Grattis ännu en gång!
  • Nomea
    umekicki79 skrev 2008-04-15 19:07:33 följande:
    Hej! Har varit på semester, så nu försöker även jag att ta igen. Jag har ju ganska gott om tid tills vår dagen D (21/2)...Vi har prel bokat kyrkan, frisör o make up är bokad, provade klänningar idag (skulle bara titta runt lite och vips så var den bara där!!!!) ska kanske köpa den i morgon. Blev glatt överaskad över priset "endast" 3000:- !!! Var beredd på att klänningen skulle kosta 7000-8000:- Jag känner att jag är lite för snabb, men jag hörde på Högtidskläder att det kommer lite klänningar i maj och sedan är det i januari det kommer nästa leverans! Jag vågar inte riktigt vänta. Sedan har jag ju hittat den "perfekta" redan så...Ville bara skriva av mig lite. Det är ju så KUL att prova klänning!!Tjipp
    Har du haft en skön semester?
    Ja, ni har ganska mycket tid på er. Men det är ju skönt att inte stressa fram allting!
    Jag var likadan med min klänning, hade bara tänkt att titta men så var DEN klänningen bara där!
  • Camsan

    Ja, jag hittade ju min klänning på högtidskläder och när jag velat klart (den gick på 9000) och skulle prova den igen och köpa den så var den såld samma dag som jag gick dit.. Så nu står jag här utan klänning igen.. *suckar*

    Att det skall vara så svårt att hitta en halterneck med korsettsnörning..

Svar på tråden Umeåbrudar 2008 fortsättning..