• PN78

    Umeåbrudar 2008 fortsättning..

    Såg att tråden stängts, får se ifall jag är först med att starta en ny :)

  • Svar på tråden Umeåbrudar 2008 fortsättning..
  • tomtebobrud

    Hej!
    Har skrivit i den här tråden förr, men det är nog bra längesedan.
    Vi gifter oss i Backens kyrka den 28/6.
    Festen kommer att hållas i Göstas loge.
    Finns det någon som har tips på bordsdekoration.
    Vi vill ha det ganska enkelt. Har funderat på att köpa ljusfat och fylla med dekorations sten och värmeljus.
    Röda rosor i små vaser..
    Vad ska ni andra ha?

  • PN78
    tomtebobrud skrev 2008-04-07 19:25:11 följande:
    Hej!Har skrivit i den här tråden förr, men det är nog bra längesedan.Vi gifter oss i Backens kyrka den 28/6.Festen kommer att hållas i Göstas loge.Finns det någon som har tips på bordsdekoration.Vi vill ha det ganska enkelt. Har funderat på att köpa ljusfat och fylla med dekorations sten och värmeljus.Röda rosor i små vaser.. Vad ska ni andra ha?
    Jag tänkte ha en grön kvist som går i mitten av bordet och sedan två små värmeljushållare, i den ena ett ljus och i den andra en ros i samma färg som min brudbukett. Har lagt in bilder i mitt bildgalleri.
  • Munchkin

    ina ina skrev 2008-04-06 18:16:05 följande:


    Köpte dom på E-bay
    E-bay är ett bra ställe, där köpte ja mina skor jag ska ha till bröllopet också
  • batwomen
    PN78 skrev 2008-04-07 19:56:34 följande:
    Jag tänkte ha en grön kvist som går i mitten av bordet och sedan två små värmeljushållare, i den ena ett ljus och i den andra en ros i samma färg som min brudbukett. Har lagt in bilder i mitt bildgalleri.
    Stilrent och snyggt
  • batwomen

    Munchkin. Vad tyckte du om kvalliten på din klänning? Jag är sugen på att beställa från Ikoo men lite feg...
    Jag har aldrig beställt något på nätet förutom HM, men det räknas inte .
    Hur funkar betalningen? Jag har inte visa kort utan bara vanligt betalkort. Funkar det ändå?

  • Munchkin
    batwomen skrev 2008-04-08 17:40:16 följande:
    Munchkin. Vad tyckte du om kvalliten på din klänning? Jag är sugen på att beställa från Ikoo men lite feg...Jag har aldrig beställt något på nätet förutom HM, men det räknas inte .Hur funkar betalningen? Jag har inte visa kort utan bara vanligt betalkort. Funkar det ändå?
    Jag tycker att kvalitén är toppen, precis som på vilken brudklänning i stan som helst, brodyr och pärlor ser ut att sitta som berget ( har inte slitit i det *S*) Jag betalade via paypal, men de kun de ta emor pengar via western union också om man inte har eller vill skaffa PayPal. Western union har de ner epå Forex om man ska betala med det :)
    Man betalar i förskott och så fort de fått betalningen så sätter de igång med klänningen.
  • fdLadye

    Jag försöker skaffa någon som sjunger. Jag hade en tjej på tråden men nu svarar hon inte på mitt mail. Hon kanske är i fjällen eller nått.
    annars händer inte så mycket nytt.
    Vi har precis flyttat in i ett hus så nu är det mycket att göra.
    hua...

  • Filifjonkan2

    jag har varit och tittat på lokalen och blev så nöjd... köket var i anslutning, det fanns en bar, en stor scen, ljudanläggning, dukar, ljusstakar fint vitt porslin dock inte ´100 lika men de är iallafall vita!!!

  • ina ina

    Hej hej!

    Var på Holmsunds Blommor igår ang min bukett, så nu ät utseendet bestämt men inte riktigt antalet blommor, beror på priset, dom skulle återkomma, hursomhelst beställer jag min bukett där

    Hur gör ni andra med hår och smink? Jag börjar starkt fundera på att hitta någon privat som kan göra håret, sminket kanske jag ordnar själv.. Hur ska ni göra?
    Jag har hittat priser mellan 1200-2400.- för hår och smink..

    Som bordsdekorationer tänkte jag ha svarta, vitskimmrande och lila stenar samt orkidéeklockor i ljushållare m. vatten (ev rosor också) och vitfrostade värmeljushållare m. stora värmeljus (10h brinntid) ev murgörna också beror på om det kanske blir för mycket, vi ska ju ha runda bord.

Svar på tråden Umeåbrudar 2008 fortsättning..