• PN78

    Umeåbrudar 2008 fortsättning..

    Såg att tråden stängts, får se ifall jag är först med att starta en ny :)

  • Svar på tråden Umeåbrudar 2008 fortsättning..
  • Nomea
    Munchkin skrev 2008-04-04 21:08:26 följande:
    Min klänning tog ca 1 månad från det att de började sy den tills dess att jag hade den hemma.....
    Det gick fort! Men visst brukar dom säga/skriva 3 månader?
  • Nomea
    fdLadye skrev 2008-04-04 22:35:41 följande:
    vad sägs om onsdag nästa vecka? vid lunch? och luncha ihop?
    Jag kan inte vid lunchtiden tyvärr...
  • Munchkin
    Nomea skrev 2008-04-05 09:07:05 följande:
    Det gick fort! Men visst brukar dom säga/skriva 3 månader?
    Jo det tar i en del för oförutsedda händelser, men jag har just vbeställt en klänning till från samma ställe, dock ingen brudklänning denna gång ( har ju redan den vakraste av dom alla;)) utan en klänning jag ska ha på ett par kompisars bröllop i början av juni och beskedet jag fick var att det skulle ta ca 25 dagar att göra den :)
  • Nomea
    Munchkin skrev 2008-04-05 11:16:06 följande:
    Jo det tar i en del för oförutsedda händelser, men jag har just vbeställt en klänning till från samma ställe, dock ingen brudklänning denna gång ( har ju redan den vakraste av dom alla;)) utan en klänning jag ska ha på ett par kompisars bröllop i början av juni och beskedet jag fick var att det skulle ta ca 25 dagar att göra den :)
    25 dagar? Det va ju tok-fort!
    Det e skönt att man kan köpa klänningar sådär! Ska nog köpa mig en fin klänning därifrån nån gång..
  • ina ina

    Mina skor kom i fredags, storleken passade så nu hoppas jag inte klacken är för hög för klänningnen bara, har ett par andra skor i reserv isf

    Lagt in bilder i galleriet om ni är nyfikna

  • olgsof

    Hej alla trevliga personer, jag själv hittade världens vackraste klänning på Änglalikt hon va en helt underbar person o hade bra service.Hon har gjort mig till en av lyckligaste snart brud,jag har inte många dar kvar.

  • Munchkin
    Camsan skrev 2008-04-05 22:50:34 följande:
    munchkin: Från vart beställde du den då?
    jag beställde från www.1koo.com. de var jätte hjälpsamma och hade bra mejlkontakt, plus att klänningen som sagt kom tokfort och den var superfin :) Finns på bild i mitt galleri
  • Munchkin

    ina ina skrev 2008-04-06 10:21:16 följande:


    Mina skor kom i fredags, storleken passade så nu hoppas jag inte klacken är för hög för klänningnen bara, har ett par andra skor i reserv isf Lagt in bilder i galleriet om ni är nyfikna
    Du måste göra ditt galleri öppet för allmänheten för att vi sak kunna se det :)
  • ina ina
    Munchkin skrev 2008-04-06 11:53:07 följande:
    ina ina skrev 2008-04-06 10:21:16 följande:
    Du måste göra ditt galleri öppet för allmänheten för att vi sak kunna se det :)
    Nu så
Svar på tråden Umeåbrudar 2008 fortsättning..