• PN78

    Umeåbrudar 2008 fortsättning..

    Såg att tråden stängts, får se ifall jag är först med att starta en ny :)

  • Svar på tråden Umeåbrudar 2008 fortsättning..
  • Nomea
    Filifjonkan2 skrev 2008-04-03 08:25:49 följande:
    jag var in och tittade men jag hittade ingen jag gillade ;) men det priset hade ju passat plånboken bättre.....
    Synd! Ja, iofs va det ett tag sen jag va in där så dom kan ju ha sålts allihopa..
  • Nomea
    Camsan skrev 2008-04-03 11:50:23 följande:
    Det är ju vad det kostar att hyra ungefär Hittade en kanonfin på Högtidskläder men den gick på 9000 kr vilket är alldelens för dyrt.. Någon som har erfarenhet från att köpa från Tradera?
    Jag funderade på att köpa genom Tradera... men tror nästan det är "säkrare" att köpa genom kinaföretagen ändå...
  • Snart fru Nilsson

    Har du kollat in Stallet i Vännäs, där finns det också bröllopskläder. Själv så köpte jag min klänning från Kina, är mycket nöjd och priset var jättebra 1050:- med frakt.


    Camsan skrev 2008-04-03 10:12:41 följande:
    Köper ni era klänningar? Finns det några andra ställen i stan förutom änglalikt, Golden Exictens som hyr ut. Tycker att det känns alldelens för mycket att lägga ut för att köpa en klänning.
  • ina ina
    Camsan skrev 2008-04-03 10:12:41 följande:
    Köper ni era klänningar? Finns det några andra ställen i stan förutom änglalikt, Golden Exictens som hyr ut. Tycker att det känns alldelens för mycket att lägga ut för att köpa en klänning.
    Jag köper min från Änglalikt - 2995:- + 200:- för sömnad. Superbra service!
  • fdLadye

    Hur gick fikat? När blir nästa omgång? Så att även jag kan vara med=)
    Jag håller på att flytta nu. så jag är lite mer sporadisk här inne just nu=)

  • Camsan

    Problemet är att jag tror inte att det hinns med att köpa från kina. Vi gifter oss den 28/6 och det blir ju så här när man går från borgelig vigsel med 2 vittnen till kyrka och hela kittet Ska iaf på Stallet i em och kolla.

    Har hittat en superfin klänning på änglalikt (supertrevligt tjej och bra service) som gick på 3000 kr dock så måste jag gå ned ännu mer i vikt för att den skall passa. Har gått ned 12 hittills så det är iaf 8 kg kvar.

  • Nomea
    fdLadye skrev 2008-04-03 21:46:16 följande:
    Hur gick fikat? När blir nästa omgång? Så att även jag kan vara med=)Jag håller på att flytta nu. så jag är lite mer sporadisk här inne just nu=)
    Fikat gick bra! Jag fick lämna fikat lite tidigare eftersom jag hade med min äldsta dotter som inte ville sitta stilla!
    Det e bara att nån kommer på nån dag som vi kan fika så!
  • Nomea
    Camsan skrev 2008-04-04 08:18:36 följande:
    Problemet är att jag tror inte att det hinns med att köpa från kina. Vi gifter oss den 28/6 och det blir ju så här när man går från borgelig vigsel med 2 vittnen till kyrka och hela kittet Ska iaf på Stallet i em och kolla.Har hittat en superfin klänning på änglalikt (supertrevligt tjej och bra service) som gick på 3000 kr dock så måste jag gå ned ännu mer i vikt för att den skall passa. Har gått ned 12 hittills så det är iaf 8 kg kvar.
    Det tar väl ca 3 månader att beställa, så det kan vara lite tajt..
    3000:- är ju ett bra pris!
    Ja, det där med vikten är jobbigt. Skulle också behöva gå ner i vikt, men har hittat en klänning som sitter bra på mig med det som jag har nu..
  • Munchkin
    Camsan skrev 2008-04-04 08:18:36 följande:
    Problemet är att jag tror inte att det hinns med att köpa från kina. Vi gifter oss den 28/6 och det blir ju så här när man går från borgelig vigsel med 2 vittnen till kyrka och hela kittet Ska iaf på Stallet i em och kolla.Har hittat en superfin klänning på änglalikt (supertrevligt tjej och bra service) som gick på 3000 kr dock så måste jag gå ned ännu mer i vikt för att den skall passa. Har gått ned 12 hittills så det är iaf 8 kg kvar.
    Min klänning tog ca 1 månad från det att de började sy den tills dess att jag hade den hemma.....
  • fdLadye

    vad sägs om onsdag nästa vecka? vid lunch? och luncha ihop?

Svar på tråden Umeåbrudar 2008 fortsättning..