• JohanoCissi

    tjohoo majbrudar -08

    det finns många forum här för brudar som ska gifta sig speciella dagar! Jag startar en här för som som ska gifta oss i maj -08. Hur långt har ni kommit med planeringen, tjejer??
    Kramiz

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-27 19:46
    Ps. Och är det så att du kommer in ny så kan du ju skriva upp listan på oss som vi har här på forumet med namn, datum o plats och lägga ert namn sist.

  • Svar på tråden tjohoo majbrudar -08
  • tobiasochlinda

    så kände jag innan, men jag har varit noga med att ge vinkar om att jag INTE vill gå runt på stan och bara göra pinsamheter och det respekterade dom och ordnade en jättefin hippa, så se om du inte kan "baka in det" i meningar lite då och då att du inte vill. det kommer nog att gå jättebra!

  • JohanoCissi

    jag har oxå gett vinkar men med min tärna som är helt galen kan vad som helst hända. Vi får väl se hur det går.

  • tobiasochlinda

    min m2b kom hem inatt efter sin svensexa, rakad bröstkorg, skönhets behandlad i ansiktet och full och glad :) så nu kan även han koppla av :)

  • pandis2405

    En sten har lyfts från mitt hjärta. Min farbror är osams med typ halva släkten och jag hade mycket funderingar om jag skulle bjuda honom eller inte. Jag har dock inget direkt otalt med honom, så jag bjöd honom. Vi har osa imorgon och jag hade inte hört något från honom, och gick och oroade mig för att jag skulle vara tvungen att ringa och fråga, men igår fick jag osa, och de tackar nej! Skönt, då slipper jag det problemet vad som skulle hända om han kom, utan att själv ha gjort något fel.

    Nu är det bara en familj kvar på min sida som inte har svarat.

  • Veronica70

    Vad skönt pandis2405!!
    Alla har svarat till oss också - blivande svärmor en dag försent (bara för att markera, kan man ana), men alla kommer!! (utom de vi visste inte skulle pga hälsan).
    Kul!
    Så nu är det bordsplacering som gäller!!

  • Champis_Sanna

    Folk håller fortfarande på att osar till oss. Lite i senaste laget. Mindre än 3 veckor kvar nu *NERVÖST*

  • tobecomemrsstrauss

    Vad gör man vid ojämnt antal? Ska man bjuda med någon extra för att få hämnt?? Hur har ni gjort?

  • Nikajo

    33 dagar kvar! Börjar pirra nu! Vi beställde Vigselprogrammen igår. Blev så fina!

  • Vinnaren

    Ny här!
    Vi ska gifta oss 2008-05-31 och hade tidig osa (1/4) fortfarande har vi några som inte svarat trots påtryckningar via sms och mail.....Dåligt....

    Har börjat fundera lite på Hippa men har inte alls några misstankar och ibland undrar jag om dom kommer att göra ngt....
    Min blivande man har ingen best man och är desto mer orolig för att ingen där tar tag i hans svensexa......
    Kan man höra av sig till hans kompisar och fråga?

  • jelikr

    Samma datum som vi... :)
    Fast vi har OSA sista april. Börjar känna mig nervig nu både för möhippa och allt som är kvar att göra efter osa...
    Hoppas att alla kan anmäla sig snart så vi kan börja!!!


    Vinnaren skrev 2008-04-14 14:02:42 följande:
    Ny här!Vi ska gifta oss 2008-05-31 och hade tidig osa (1/4) fortfarande har vi några som inte svarat trots påtryckningar via sms och mail.....Dåligt....Har börjat fundera lite på Hippa men har inte alls några misstankar och ibland undrar jag om dom kommer att göra ngt....Min blivande man har ingen best man och är desto mer orolig för att ingen där tar tag i hans svensexa......Kan man höra av sig till hans kompisar och fråga?
Svar på tråden tjohoo majbrudar -08