• prinsessan no1

    Nya Göteborgsbrudar

    Hej Brudar!
    Några fler än jag här som är relativt nya på sida som kommer från Göteborg och inte tillhör någon tidigare grupp som t.ex. Göteborgsbrudar del 3?
    Vilket datum gifter ni er?
    Största fokus i er planering just nu?
    Skulle vilja har tips och råd vad gäller?

  • Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar
  • Danielaa

    Ajjse: Lokalen e ju helt UNDERBAR!! Jag hade nog räknat me nåt betydligt sämre, de tänker man ju oftast när man tänker "bygdegård"... Men oooooh såååå fint de va! Allt va ju nytt å fräscht å så fint!
    Kan inte tänka mig ett bättre alternativ, de passar oss verkligen perfekt! Så, vi har redan bokat vi me! TUSEN TACK för att du tipsade mig!

    busfia: Ajajaj att gå in skor, hunnit få skoskav än då...?

    gusjma: Jag träffade en guldsmed på bröllopsmässan på tjolöholms slott som jag gillade, han verkade väldigt duktig å kändes väldigt personlig. Jag lämnade mitt nummer i en liten bok han hade å han hörde av sig inte alls långt efter ovch pratade lite och vi diskuterade lite kring hur vi tänkt osv... Han verkar jättebra som sagt, men priser vet jag inte... Han jobbar hemifrån oxå, så de kan ju dra ner priset lite...? Han heter Stefan Ahrenbeck iaf, hans hemsida är www.ahrenbeck.se
    Han designar ringen precis så som ni vill ha den...

    Jättekul ni som ska ha era släktingarns ringar/smycken.. Känns som de blir väldigt nära och speciellt! Jättefint!

  • busfia

    Danielaa: Jag fick nog för i kväll, måste gå lite i dom varje dag nu.

  • SarahochDavid

    Aj, aj jag måste också gå in mina brudskor... J*vlarns vad tråkigt. Men vill man vara fin får man lida pin säger man väl

  • fru Trul

    Jag tassar in här och ansluter mig till skaran om jag får...

    Vi gifte oss i Indien på Alla hjärtans dag men vi kommer förnya löftena här hemma på vår ettårsdag med stor fest för familj och vänner.. Så på sätt och vis håller jag på att planera vårt andra bröllop nu.
    Vi kommer ha vår vigselcermoni och fest på Stora holms säteri.

    Jag vill gärna också följa med och träffas så jag skriver in mig i listan

    Träff i Gbg:

    Prinsessan no1
    Mizty
    Busfia
    SarahochDavid
    Daniela
    Tit
    Ajjse
    Emblingen
    fru Trul

  • Mizty

    Hej fru Trul Åh vad kul att du vill hänga på!!

    Vad duktiga ni är som börjar gå in era skor! Jag hittar nog aldrig mina Letar & letar.... Men igår var vi och köpte sambons skor! Skitsnygga

    Daniela -Kul att ni hittat en lokal ni gillar & att det kändes så rätt Den guldsmeden har jag oxå pratat med! Han verkar riktigt bra!! Men jag ska gå till en "hemma" i Borås som brukar göra saker åt vår familj.

    Trevlig söndag på er tjejer!!

  • Emblingen

    Gusjema:

    Jag har en väldigt bra smed att rekomendera!
    Skriver i din GB så att det inte anses som reklam!

  • busfia

    Vilket underbart väder har precis varigt ute med hunden, Såg en humla i lördags. Blev lite fundersam i morse när jag såg snö på vissa bilar men nu e det vår igen. Hoppas det inte blir mer snö nu...
    Jag posta inbjudnings korten i dag, hi hi Äntligen

  • Mizty

    Vad roligt att posta dom!! Vill jag ju oxå göra, men det är långt dit... Ja, nu får det räcka med snö!! Mer vår åt folket


    busfia skrev 2008-04-07 19:06:52 följande:
    Vilket underbart väder har precis varigt ute med hunden, Såg en humla i lördags. Blev lite fundersam i morse när jag såg snö på vissa bilar men nu e det vår igen. Hoppas det inte blir mer snö nu... Jag posta inbjudnings korten i dag, hi hi Äntligen
    Vad tycker ni?! Ska vi försöka få till en träff? Lägger ut en vecka så få vi väl ta den dagen flest kan...

    V.17

    Månd 21/4
    Mizty

    Tisd 22/4
    Mizty

    Onsd 23/4
    Mizty

    Torsd 24/4
    Mizty

    Ha en bra dag!!
  • Mizty

    Ja, alltså om det är någon mer än jag som kan Annars tar vi en annan vecka!

  • Sommargrönt

    Gusmja: Kan ingen inne i Göteborg. Men min förlovningsring är gjord Almqvist Guld i Kungsbacka. Jag är jättenöjd med honom och vi ska göra vigselringar där också (min m2b vill också ha en). Våra vigselringar är släta i vitguld med handgravyr utanpå. De kostade 5990 kr tillsammans tror jag det var.

Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar