• prinsessan no1

    Nya Göteborgsbrudar

    Hej Brudar!
    Några fler än jag här som är relativt nya på sida som kommer från Göteborg och inte tillhör någon tidigare grupp som t.ex. Göteborgsbrudar del 3?
    Vilket datum gifter ni er?
    Största fokus i er planering just nu?
    Skulle vilja har tips och råd vad gäller?

  • Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar
  • Mizty

    Ja, jag är ju på

    Gör en liten lista så blir det lite mer lättöverskådligt!!

    Träff i Gbg:
    Prinsessan no1
    Mizty

  • Mizty

    SahraochDavid, skönt att ni hade det bra på resan!! Härligt att få prata i lugn & ro utan en massa vardagliga sysslor som stör

    Skonie - Vart ska du gå & vad kostar det?

  • Skonie

    Mizty, salong formbar blir det. Kostar 600kr/h utan lockar. Glömde faktiskt fråga vad med lockar kostar :)

  • Mizty

    Men det var ju bra pris!!


    Skonie skrev 2008-03-31 21:28:17 följande:
    Mizty, salong formbar blir det. Kostar 600kr/h utan lockar. Glömde faktiskt fråga vad med lockar kostar :)
  • enyaenya

    Hej igen...
    har inte varit här på ett tag. Hoppas att planering inför bröllopet går framåt för alla.

    Skonie: bra pris. Jag var hos en frisör vid påskveckan och diskuterade olika uppsättningar. Men jag blev inte riktigt nöjd. Nu bestämmer jag mig att låta mamma hjälpa mig med håret istället. Hon gjorde en provuppsättning som jag blev väldigt nöjd med.

    Kul att ordna träffar, men jag jobbar i Lund så det är svårt att hitta passade tider. Men om jag råkar vara i GBG när ni ska träffas så hojtar jag till

  • Mizty

    Ja, det skulle vara kul om du kunde hänga på!! Vad bra att din mamma kan göra håret!! Sparar ni ju massa pengar på oxå


    enyaenya skrev 2008-03-31 22:12:54 följande:
    Hej igen... har inte varit här på ett tag. Hoppas att planering inför bröllopet går framåt för alla. Skonie: bra pris. Jag var hos en frisör vid påskveckan och diskuterade olika uppsättningar. Men jag blev inte riktigt nöjd. Nu bestämmer jag mig att låta mamma hjälpa mig med håret istället. Hon gjorde en provuppsättning som jag blev väldigt nöjd med. Kul att ordna träffar, men jag jobbar i Lund så det är svårt att hitta passade tider. Men om jag råkar vara i GBG när ni ska träffas så hojtar jag till
  • Mizty

    Träff i Gbg:

    Prinsessan no1
    Mizty
    Busfia

    Superkul


    busfia skrev 2008-03-31 23:26:06 följande:
    Hej Jag e med på en träff i GBG, kanon kul
  • Danielaa

    Ooj, länge sen jag kikade in nu oxå... Hoppas allt e bra me er allihopa!

    En bröllopsträff låter urkul!
    Vi har ju "gott om tid" att planera men ni som kommit närmare har ju säkert massa idéer å bra tips till oss andra!

    Nån som har koll på nån bra festlokal? Vi bor i Lindome så allra helst lite i närheten såklart men även annat om ni har tips!

    Träff i Gbg:

    Prinsessan no1
    Mizty
    Busfia

  • Tit

    Hej, jag tycker att det låter jättetrevligt med träff men bor i Köpenhamn.
    Det går långsamt framåt med planerna men lokal och mat är bokat och inbjudningskorten utskickade. De flesta alltså, vi vill så gärna bjuda ca 15 till men har tills vidare inte råd... tråkigt. Jag vet inte med hår heller, det vore så roligt med frisör men vill inte lägga pengar som kunde betyda fler gäster. Måste man boka så där jättelångt i förväg?

Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar