• linil

    Vinterbröllop 08/09

    Hej!

    Är det någon mer som gifter sig vintern 08/09 och vill dela tankar/ideer?

  • Svar på tråden Vinterbröllop 08/09
  • Ceasara

    Vi funderar på Thailand, men har inte bestämt oss. har kollat på resor till Mauritsius oxå, men de har inte släppt dem än, eller så är det nåt annat problem på Ving. Vi känner inte nån brådska att bestämma oss då vi gofter oss 31 jan, under jullovet är det svårare att få plats så då hade det varit värre.

    Sokkerstruten: Jag älskar Zanzibar. Var har ni bokat igenom och vad får ni betala?

  • ingenjörsbruden

    Vi har bokat bröllopsresan! Den går 25/12 t Thailand!!
    Guuuud vad jag längtar!!

    Men sen har vi inte bestämt datum för själva bröllopet......

    Snacka om fel ordning!!!

  • Novemberbröllop08

    Vi kommer inte åka på nån längre bröllopsresa, blir nån natt på nåt fint och mysigt hotell direkt efter. Bröllopsresan kommer vi ta till sommaren 2009 istället.

  • Vinterbruden 08

    Vem reser ni med, vart, hur länge och vad får ni betala??


    ingenjörsbruden skrev 2008-03-03 08:55:49 följande:
    Vi har bokat bröllopsresan! Den går 25/12 t Thailand!! Guuuud vad jag längtar!!Men sen har vi inte bestämt datum för själva bröllopet...... Snacka om fel ordning!!!
  • ingenjörsbruden

    Vinterbruden 08 skrev 2008-03-03 09:28:50 följande:


    Vem reser ni med, vart, hur länge och vad får ni betala??
    Vi åker med fritidsresor till Khao Lak för att dyka i 3v o vi betalar inte en spänn!! Present ifrån min mamma!!
    Men jag vet att resan kostar 45000....
  • ingenjörsbruden

    I det priset så ingår det 2 längre utflykter...så 40000/2pers är nog mer rätt.....det är ett ganska dyrt hotell... Tror att det billigaste boendet i Khao Lak i 3 v låg på 25-30000 för 2pers...

  • Vinterbruden 08

    åhhh okej vi ska vara borta i två veckor bara men då vet jag att vi borde kolla in fritidsresor..
    Thanks!!

  • ingenjörsbruden

    Vinterbruden 08 skrev 2008-03-03 10:40:48 följande:


    åhhh okej vi ska vara borta i två veckor bara men då vet jag att vi borde kolla in fritidsresor..Thanks!!
    Så lite så!!!

    Lycka till!!
  • majamyra

    Hej, kikar in i den här tråden och sparar i favoriter :)
    Vi har bokat Arlanda kapell 081107 och samma dag åker vi till Thailand Khao Lak (Apollo) i två veckor med en annan familj.

    Ingenjörsbruden: lyllos er som får resan betald :)

    Gotland08: Så himla fin kappa!! Vad duktig du är på att sy. Alla bilder var såå fina från bröllopet!

Svar på tråden Vinterbröllop 08/09