• Virvel

    080809 del 3

    Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

    Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

    Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

    Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

  • Svar på tråden 080809 del 3
  • 2008-08-09

    Herregud när vi bestämde oss för datum, var det närmare 340 dagar eller nåt!! Ahh, tiden rusar fram!
    Men shit vad lycklig jag blir innombords när jag tänker på bröllopsdagen, jag kommer att vara så obeskrivligt glad och sprallig så jag kommer inte veta vad jag ska ta mig till!

  • TyresöBrud

    Nu är inbjudningskorten klara, ligger i kuvär med adresser på och väntar på att få ett frimärke.
    Jag började så smått på gästpressentationen till festprogrammet. Iinte så lätt att skriva nästan 80 fyndiga pressentationer, men nu har jag fått ner lite fakta om så gott som alla gästerna iaf. Kommer bli ett projekt som tar tid

  • Virvel

    Det kanske vore något för mig. Jag har liten b-kupa och har jättesvårt att hitta axelbandslösa bhar som lyfter och förstorar. Om jag ändå hittade någon som överhuvudtaget satt det minsta bra så skulle jag vara lycklig.


    Emkalo skrev 2008-02-21 14:39:14 följande:
    approppå axelbandslöst.... Jag ska själv inte ha det, och det är svårt att rekommendera andra osm inte har en liknande byst som en själv :) Men jag ÄLSKAR victoria secret BH. Jag köpte när vi bodde i Boston och ber kompisar köpa och skicka till mig nu, dem har jättebra axelbandlösa BH med pushup dessutom. Man kan hoppa heeeeela dgn och allt sitter på plats (jag har iofs liten byst men BHn rör sig inte. www2.victoriassecret.com/commerce/application.../&origin=o nlineProductDisplay.jsp&event=displ ay&prnbr=8K-199120&page=2&cgname=OS BRPPUPZZZ&rfnbr=3610Hoppas länken funkar, annars heter den Very Sexy®Infinity Edge? plunge strapless bra with Gel-Curve?Skitgrym! Får värsta boobsen!
  • AoM

    Ååååh, jag längtar så efter att prova klänningen igen! Vill känna mig kvinnlig! Jobbar i bevakningsbranschen och min uniform får mig att känna mig allt annat än kvinnlig!!

    Imorgon ska jag tillbaka till butiken och testa klänningen, eller egentligen ska jag dit för att bestämma om jag vill ha den i white eller ivory, men jag måste nog prova igen :D:D

    Ikväll ska vi göra färdigt inbjudningskorten! Inte mycket kvar!!

  • nilia

    Wiiie idag har våra inbjudningar landat i våra vänners brevlådor! Har faktiskt fått en hel del respons! Särskilt från sådana som jag inte trodde skulle säga ett knyst.. de manliga gästerna=) De gillade våra inbjudningskort! Haha det hade jag inte förväntat mig! Trodde mer det var vi tjejer som tänkte på sånt! Såååå GLAD=)
    Det är redan ca 6 st som har tackat ja! (sen våra familjer oxå med de räknas inte in)
    Åh det blev en bra fredag=)

  • bridesilly

    Va kul för er


    nilia skrev 2008-02-22 22:41:12 följande:
    Wiiie idag har våra inbjudningar landat i våra vänners brevlådor! Har faktiskt fått en hel del respons! Särskilt från sådana som jag inte trodde skulle säga ett knyst.. de manliga gästerna=) De gillade våra inbjudningskort! Haha det hade jag inte förväntat mig! Trodde mer det var vi tjejer som tänkte på sånt! Såååå GLAD=) Det är redan ca 6 st som har tackat ja! (sen våra familjer oxå med de räknas inte in)Åh det blev en bra fredag=)
  • nilia
    bridesilly skrev 2008-02-22 22:50:21 följande:
    oooh va fin sida...hehe nu har jag sett vem du är men jag känner inte igen dig
    Tack=)
    Jag har ju inte sett dig på bild men jag tror inte att jag vet vem du är ändå.. konstigt i vår lilla stad=)
Svar på tråden 080809 del 3