• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • nilia

Förresten glömde att skriva det innan..

Tyresöbrud:
    Pirrigt när det är så nära att skicka ut inbjudningarna=)
    Det är ett stort steg i allt planerande!

AoM:
    Skrev igår men då slutande BT att funka, var inne och kollade på nixa och din klänning är jättefin! Ska jag erkänna så vet jag inte ens om min klänning är vit eller ivory, jag blev bara kär i den så sen tänkte jag inte mer;)
    Men jag känner mig lite förvirrad.. vad är skillnaden mellan ivory och vit? Helt tomt i huvudet..
    Hoppas du blir nöjd iaf oavsett färg!

• 2008-08-09

Vet inte heller vilken vit-färg min klänning är, men lika lycklig är jag för det! Fin kommer den att bli iaf!

• bridesilly

Ja det är mycket konstigt, här känns som alla känner alla eller hur!

nilia skrev 2008-02-22 23:03:19 följande:
    Tack=)Jag har ju inte sett dig på bild men jag tror inte att jag vet vem du är ändå.. konstigt i vår lilla stad=)
  • TyresöBrud

Nilia
    Vilken fin sida ni gjort

• Virvel

Om du kollar i mitt galleri så har jag klänningen som AoM köpt fast i ivory. Den är lite skitvit istället för den riktigt kritvita som många av oss bleka nordbor kanske inte passar så bra i. Lite mer dämpad vit. Svårt att förklara.

nilia skrev 2008-02-22 23:16:10 följande:
    Förresten glömde att skriva det innan..Tyresöbrud:Pirrigt när det är så nära att skicka ut inbjudningarna=) Det är ett stort steg i allt planerande!AoM:Skrev igår men då slutande BT att funka, var inne och kollade på nixa och din klänning är jättefin! Ska jag erkänna så vet jag inte ens om min klänning är vit eller ivory, jag blev bara kär i den så sen tänkte jag inte mer;)Men jag känner mig lite förvirrad.. vad är skillnaden mellan ivory och vit? Helt tomt i huvudet..Hoppas du blir nöjd iaf oavsett färg!
  • bridesilly

167 dagar kvar....iiiiiiih Jag är sååå inspirerad när solen skiner

• nilia

Virvel:
    Tack för hjälpen=) Nu har jag koll! Tror faktiskt att min klänning är ivory!

Bridesylly:
    JA visst är det härligt att solen skiner=)

• matteve

Jag har hittat KLÄNNINGEN!! Den finns i mitt galleri.. enkel, men mycket mer brudlik än den förra jag ville ha! vad tycker ni?

Svar på tråden 080809 del 3