• Virvel

    080809 del 3

    Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

    Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

    Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

    Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

  • Svar på tråden 080809 del 3
  • blivandefrularsed
    AoM skrev 2008-02-20 17:38:07 följande:
    TyresöbrudTack så mycket! Fått inspiration från en annan på BT så jag kan inte ta åt mig all ära själv :) Tycker ni att det blir dystert med det bruna på inbjudningskorten?
    Näe, det är ju det snyggaste!
  • Nufsan

    Den klänningen jag ska ha kostar 3900 att köpa och 3000 kr att hyra. Hur skulle ni ha gjort. Vi har lite beslutsångest!

  • matteve

    Köp den! Det är ju inte så stor skillnad.. Det hade väl varit annorlunda om den hade varit betydligt dyrare?

    Om du vill sälja den vidre sen, kan du ju alltid tjäna in de 900 kronorna du får betala extra för att köpa den? Så skulle jag ha gjort.


    Nufsan skrev 2008-02-20 21:08:47 följande:
    Den klänningen jag ska ha kostar 3900 att köpa och 3000 kr att hyra. Hur skulle ni ha gjort. Vi har lite beslutsångest!
  • Nufsan

    Ja, jag tänkte lite så jag också. Får man den inte såld så har man den ju kvar ... kan man sälja den så tjänar man ju in de pengarna iaf!

    Ska prata med henne när jag ska dit om ett par tre månader och prova ut den igen... är ju på väg ner i vikt så lite omsyningar ska vi göra!


    matteve skrev 2008-02-20 21:13:37 följande:
    Köp den! Det är ju inte så stor skillnad.. Det hade väl varit annorlunda om den hade varit betydligt dyrare?Om du vill sälja den vidre sen, kan du ju alltid tjäna in de 900 kronorna du får betala extra för att köpa den? Så skulle jag ha gjort.
  • AoM

    åååh!
    Jag jobbar kvällar och min sambo går till jobbet innan jag har vaknat på morgonen. Så alltså ses vi inte särskilt mycket, tyvär. Så nu ikväll skickade jag sms till honom när jag var på väg hem från jobbet: "Klä på dig och möt mig ute på gatan om 5 min"
    Plockade upp honom och sen åkte vi till ICA några km bort. Där inhandlade jag det som behövdes för att göra skagenröra.

    Väl hemma gav han hunden mat och jag började med vår mat. Tar fram rödlöken jag nyss köpt, börjar skala. Och vad händer, jo lökjävlen är rutten.

    Jag blev så arg att jag började gråta. Hade tänkt en mysig kväll med lite gott att äta, och så är löken rutten. Så nu blir det rostat bröd och ett glas mjölk istället :)

  • AoM

    åååh!
    Jag jobbar kvällar och min sambo går till jobbet innan jag har vaknat på morgonen. Så alltså ses vi inte särskilt mycket, tyvär. Så nu ikväll skickade jag sms till honom när jag var på väg hem från jobbet: "Klä på dig och möt mig ute på gatan om 5 min"
    Plockade upp honom och sen åkte vi till ICA några km bort. Där inhandlade jag det som behövdes för att göra skagenröra.

    Väl hemma gav han hunden mat och jag började med vår mat. Tar fram rödlöken jag nyss köpt, börjar skala. Och vad händer, jo lökjävlen är rutten.

    Jag blev så arg att jag började gråta. Hade tänkt en mysig kväll med lite gott att äta, och så är löken rutten. Så nu blir det rostat bröd och ett glas mjölk istället :)

Svar på tråden 080809 del 3