• AnnaochHenrik

    Jämtlandsbrudar 2008!

    Visst borde vi brudar 2008 från Jämtland/Härjedalen ha en egen tråd där vi kan utbyta tips, idéer och bara prata strunt? Det tycker i alla fall jag, så jag startar upp en tråd och hoppas att ni hänger på!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-22 17:52
    Här är nästa tråd: www.brollopstorget.se/Forum-5-66/m2868077.html

  • Svar på tråden Jämtlandsbrudar 2008!
  • MrsThurhagen

    Vi har inte bestämt något än. Jag blir så ivrig och vill fixa allt nu!! Men helst i sommar. Om vi hinner få ihop allt :S


    östersund080823 skrev 2008-03-17 20:39:29 följande:
    MrsThurhagen skrev 2008-03-17 20:37:12 följande:
    Det var samma för mig, men jag hoppas att det blir bra. Vi var dit förra för två veckor sen och kollade mer och pratade.När ska ni gifta er?
  • crazydazy

    Har ni fått infon om att Makeup store ska ha en bröllopsmässa??.. den 26/4 tror jag det var!!
    Det skulle snackas smink, hår, kläder.. ja lite allt möjligt!!

  • Nienna
    crazydazy skrev 2008-03-19 08:47:17 följande:
    Har ni fått infon om att Makeup store ska ha en bröllopsmässa??.. den 26/4 tror jag det var!!Det skulle snackas smink, hår, kläder.. ja lite allt möjligt!!
    Åh, vad kul! Jag som har suttit och surat för att alla bröllopsmässor är så långt bort.
  • MrsThurhagen

    Vi ska nog ha en enkel picnic efter vigseln. Bara för att träffa alla en stund. Tips på plats för det? Vi gifter oss i Frösö kyrka :)

  • Nienna
    MrsThurhagen skrev 2008-03-19 15:39:19 följande:
    Vi ska nog ha en enkel picnic efter vigseln. Bara för att träffa alla en stund. Tips på plats för det? Vi gifter oss i Frösö kyrka :)
    Tyvärr har jag inga tips, men det låter jättemysigt! Borde väl finnas en del fina ställen på Frösön?
  • MrsThurhagen
    Nienna skrev 2008-03-19 15:47:53 följande:
    Tyvärr har jag inga tips, men det låter jättemysigt! Borde väl finnas en del fina ställen på Frösön?
    Ja men jag vet inte vart Jag är absolut inte hemma på frösön... Hmm
  • FruHamberg

    Hejsan, tar och hoppar in här då jag oxå är från Jämtland.
    Till MrsThurhagen: kan ni inte vara vid sommarhagen då? Där är det ju jättefint och jag tror nog att man får ha picnic där.

  • Nienna
    FruHamberg skrev 2008-03-19 16:33:54 följande:
    Hejsan, tar och hoppar in här då jag oxå är från Jämtland. Till MrsThurhagen: kan ni inte vara vid sommarhagen då? Där är det ju jättefint och jag tror nog att man får ha picnic där.
    Välkommen hit!
  • Nienna

    Bor ni här i Jämtland? Var ska ni gifta er? *nyfiken* Såg att ni ska gifta er i november, mysigt med vinterbröllop.

Svar på tråden Jämtlandsbrudar 2008!