• Pumpkin

    Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med FlörtDåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Anja 19 juli 2008

    Mmmm jag kör bus enbart i ansiktet... men jag körde faktiskt spray bus nu inför klänningsprovningen... sprayade armar, axlar, bröstet och övre ryggen *asg* (bara det som skulle synas. Jag var KRITVIT innan och i bloggen ser jag väl liiite brun ut va... haha det var synnerligen effektivt kan jag säga men ack...

    vid händerna såg det inte KLOKT ut. jag har såååå torra händer och jag hade bara sprayat ner till händerna (ej på händerna) så när jag vaknade på morgoen så var där en riktig kant *asg* såg såååå fult ut...

    tror jag sprayade för nära kroppen, är svårt att göra det själv men om någon annan gör det så blir det skitfint! när man sprayar långt ifrån så blir det ju sånt där fiiiint spray som lägger sig jämnt...

    iallafall så fick jag spraya händerna då oxå men eftersom dom var sååå torra så sög de ju upp massor och de blev HELT oranga m värsta kanten på sidan mot handflatan (vi garvade vill jag lova).

    testa INTE detta i anknytning t bröllopet

    jag är liiiite feg när det gäller solarium, max en gång per vecka om ens det så därför varvar jag med ansikts bus. Tycker det blir jättebra

  • Anja 19 juli 2008

    ja jag har oxå hört det... minns nu inte exakt varför det skulle vara så bra, men det är nåt ämne där... kan tänka mig att krämen är viktig efteråt för det borde ju vara ganska "starkt" för huden m aspirin

    funkar det med magnecyl då... är ju samma sak, eller finns det en tablett som HETER asprin?

  • Pumpkin

    Tydligen så funkar det inte lika bra med magnecyl eftersom det innehåller lite fler "skit"ämnen, typ utfyllnadsprodukter som snarare kleggar igen porerna.

    Det ska finnas Aspirin 500mg på Apoteket.

  • Anja 19 juli 2008

    aaah oki skitbra... tur du sa det kuuuul, ska provas... jag köpte någon ansiktsmask för ett tag sen (dyyyr). Har ju glömt testa den!

    det måste jag göra nu när jag duschar innan jobbet. Min hud kan behöva en liten "pick me up"

  • Anja 19 juli 2008

    Vet du varför det ej går att lägga upp bilder i galleriet Pumpkin.. har försökt både igår och idag...

    har bara 40% fullt står det så det borde ju gå! Någon annan som har samma problem?

  • Pumpkin

    Jag har verkligen varit usel på att ta hand om kroppen/huden/håret på sistone, utvändigt alltså. Nu måste jag ta tag i det, allt ska vara perfekt på den stora dagen

  • Anja 19 juli 2008

    Men va f..n, VARFÖR kan inte jag!!! alltså det personliga galleriet, inte det allmänna...

    Det går f..n inte... jag laddar upp bilden, klickar på spara och sidan jobbar, blinkar till lixom och sen vips så är där ingen bild ändå...

  • Bellanote

    anjua boken blir ju jätte fin tänk om man hade ork till sånt.. klänningen är så himla fin som du har valt. .

    pumpkin hurtig bullen här inne

    annim måste med kolla in checklistan känner att jag ligger efter.

  • Anja 19 juli 2008

    Hihihi

    ojdå, den var bara sådär några 1000 pixlar för stor... Var LÄNGE sen jag laddade upp bilder här inne tydligen

    Nu finns den där iallafall... haha

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.