• Pumpkin

    Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

    Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

    080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

    Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med FlörtDåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Flamora

    Snitte: Vad tur att du hittade nån annan bra då! Har själv inte kommit till nåt beslut om maten än. Men en kock ska ringa mig imorgon...

  • Hedebris

    nu borde jag gå och lämna tillbaka en film vi hyrde igår... eller gå och gå....

    vanka som en anka

  • Snitte- 5/7-2008

    flamora: åh vad spännande! hoppas ni kommer på något bra! vi ska ha buffé, har pratat med denna mannen förut och han verkar göör bra, det andra alternativet var mycket billigare men nu blev det ju inte så... ska träffa honom den 23:e och prata innehåll i buffén

  • Snitte- 5/7-2008

    Hur är er middagsplanering??

    Vi hade tänkt:
    *mingel
    *middag
    * någon rolig happening
    *tårta

    men sen? ja, då börjar bandet att spela.. och de som vill kan väl dansa... och baren öppnar... men räcker det så? kommer inte alla gå hem då? ska man ha någon mer aktivitet..... nattamat kommer ju framåt småtimmarna men....
    ja hur gör ni??

  • Anettan73

    Middagen kommer att ta lång tid med tanke på en massa tal och visor och allt där till.

    Glömmer aldrig bröllopet jag var på höggravid
    118 gäster och ALA skulle hålla tal. Och så skulle man resa sig och skåla. Trodde ett tag att jag skulle föda på plats...

  • Anettan73

    Vi vet bara vad vi ska ha som förrätt... Efterrätt ska vi ha tårta.

    Förrätten ska ju vara Äkta skånsk sillamada

  • sommarbrud 080802

    Vi ska ha buffe vi,men mer vet vi inte. Vi får se vad de blir. Hittade iofs en Buffe´som skulle funka,men var vissa saker som vi ville byta ut mot annat. Men de går säkert bra!

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.