• Gable

    Äntligen fredag del 12

    Det är väl på tiden att jag startar upp en tråd

    Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...

    22344+1244 blir 23588

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-02 23:20
    plus 780 totalt 24368

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 12
  • mammacatta

    Åååå, va fiiint, jag lyckades sätta den sista i förra. Å med SÅÅÅÅ fina grejer som bara LYYYSER i ansiktet på nyfikna svärmödrar...

  • janos

    Hihihi, jag har varit in på favoriter flera gånger idag, men inte hunnit skriva något pga lilleman. Först nu insåg jag att tråden hade stängt. Tur att ni är mer uppmärksam än mig!

    Kan bara säga en sak om dagen: TRÖTT!!! Mamma behöver sömn!

  • Fru Hilde

    Tevligt med ny tråd

    Janos JAG FÖRSTÅR PRECIS!!! Här är oftast trött trött mamma Men jag kan trösta dig med att det blir bättre.... om du nu inte bestämmer dig för en till dvs. Min tös sover bättre och bättre. Hon har föresten en alldeles underbart rolig period just nu. Babblar jiddrish mest hela dagen och uttalar ord med alldeles för många vokaler så det är ett detektivarbete att komma på vad hon säger. om hon nu inte pratar ren gibbrish, jibberish... eller galimatias dvs Otroligt söt är hon också... jag har svårt att begripa att "denna där" varit pytteliten inne i min mage .

  • Fru Hilde

    Tevligt med ny tråd

    Janos JAG FÖRSTÅR PRECIS!!! Här är oftast trött trött mamma Men jag kan trösta dig med att det blir bättre.... om du nu inte bestämmer dig för en till dvs. Min tös sover bättre och bättre. Hon har föresten en alldeles underbart rolig period just nu. Babblar jiddrish mest hela dagen och uttalar ord med alldeles för många vokaler så det är ett detektivarbete att komma på vad hon säger. om hon nu inte pratar ren gibbrish, jibberish... eller galimatias dvs Otroligt söt är hon också... jag har svårt att begripa att "denna där" varit pytteliten inne i min mage .

Svar på tråden Äntligen fredag del 12