• Gable

Äntligen fredag del 12

Det är väl på tiden att jag startar upp en tråd

Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...

22344+1244 blir 23588

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-02 23:20
    plus 780 totalt 24368

• Svar på tråden Äntligen fredag del 12
  • Rystall

HALLÅ IGEN! Synd att du inte var härifrån, men det är alltid trevligt med nya människor.

Här snackar vi om allt mellan himmel och jord fast inte så mycket bröllop. Men rosa gummist*vlar blir det en del

Vi startade denna tråd för snart tre år sedan och förra våren när vi firade två år slog vi på stort och träffades i storstan. Vi vet allt om varandra, to m mer än våra makar och svårmödrar. För sådana har vi så gott som allihop. SvÅrmödrar! (inte svärmödrar)

Nähä, nu är det dax för en ny skåål innan det är dax för nattning av sonen.

Schkåll!

• Efter 11 år är det min tur

ÅÅÅ vad det låter härligt med nya vänner...Hoppas att ni skall trivas med mig också...var någonstans träffades ni??

Skål
    bbbblubbb oj jag kanske inte skall bada i vinet,eller?

• Rystall

Här på denna tråden träffades vi!
    Att bada i vinet är kanske inte att rekommendera om man inte har en tjusig flytväst. Gott är det dock!

*finns det rosa flytvästar? *

Jag börjar bli hungrig igen vad har ni bjut på för mat här idag?? Själv skulle jag vilja bjuda er på potatisgratäng med fläskfile med färskost imellan,inlindad i smör deg...herrrråber mat,bitte..

• Rystall

Här har vi ätit färsk ravioli med kronärtskocka i. Till det färsk sparris, tomater och parmensansås. Rött vin till och mjölk till den lilla vildingen.

gott gott! Kan ni inte berätta lite om vilka ni är vad ni jobbar med osv och bomba mig med frågor?

PS jag har också en svårmoder

• Rystall

30++ , gift med nyopererad make, son på 1,5 jobbar som leg ssk på kirurgisk akutvårdsavelning. Skall om g'd vill och brallorna håller, pugga vidare till intensivvårdssjuksköterska med start om två veckor. Bor i centrala Hbg i lgh.

Vem är du var bor du och vad gör du och vad sysslar maken med och har du nån svårmor eller svärmor? djur?

• Rystall

Svårmor det har vi allihoppa, allihopa, allihopa. ja med. Du med och jag med.

Svar på tråden Äntligen fredag del 12