• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Ab fab

    vi åker med SAS- direktflyg. ut fredag, hem söndag. Hotell fixar vi själva. Ville inte åka ryan- de åkte ut lördag hem tisdag eller onsdag, det var för långt.

    jag har varit i Barcelona ett par gånger och gillar verkligen stan. har jag tur så blir det några turer dit under våren med jobbet.

    Champinjoner skall nog inte vara luddiga... jag tror de legat för fuktigt då. Men om du steker dem tror jag inte det är farligt

  • Frujj

    Ab: Nä det fick bli burkchampinjoner istället, tyvärr, för jag ääälskar färska champinjoner... men inte nrä de är luddiga

  • Frujj

    Strular BT för er oxå? När jag uppdaterar så hittar den inte sidan.

    Hmm kan ju vara BT som inte gillar mig för att jag sitter här och läser som en galning och väntar på nya inlägg

  • FruTez

    Frujj: Både BT och FL tycker jag funkar lite så och så... ibland tar det en evighet innan sidan laddas, ibland laddar den inte sidan alls... Du har svar på mailen!

  • Frujj

    Nu har jag beställt "Namnnappar" till W. Så trött på att dom alltid försvinner eller förväxlas på dagis. Urk

    (dagens mammaproblem)

  • Frujj

    Tezz: Nu fattade jag.. jag behövde uppdatera min mall först o nu funkar det! Nu kan jag lägga in länklista o allt möjligt ju! Hade nog en gammal version av bloggen...

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...