• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 7

    ... startat en tråd på samma tema!

    Tänk att det är dags för vår sjunde tråd! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en sjunde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 7.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7
  • anne på grönkulla

    Nu har jag kollat klart på min såpa iallafall, Dirty Sexy Money - har den gått i Sverige? Ganska kul. Ser inte så mycket på tv, men när jag slipper passa tider utan kan kolla på webben när det passar mig så är det bra.

    Godnatt!

  • Zozo

    äh sprutor, baggis! Jag har varit blodgivare sa sprutor och nalar har jag sett i alla former... Fast sätta en pa mig själv?? Nâe, da ropar jag pa MAMMA!

  • Telemarkgrrl

    Fniss, det är ju riktigt gulligt, anne! Du är så kompetent och orädd och klarar så mycket och så är du rädd för sprutor. Jag är precis tvärtom, sprutor är ingen match men allt annat...

  • viktualia

    hm... har inte mycket att säga i sprutdiskussionen... var en evighet sedan jag tog en spruta senast *grubbel* men jag är rätt tålig av mig...

    däremot är jag MÖRKRÄDDAST och det är otroligt opraktiskt. Blir läbbigt att flytta till villa, tänk de nätter när maken är bortrest... *isch*

    en helt annan sak: Jag måste nog snart masa mig iväg till nån guldsmed och se till att få mina ringar förminskade... all viktminskning har gjort att ringarna sitter löst och "skramlar"... knas!!!!

  • anne på grönkulla

    trist om du skulle tappa dem - lustigt att det märks å mkt på händerna!

    Ja, telis, du är inte den första som blir förbryllad av att jag är rädd för en sån grej. Min egen teori är att jag blivit jätterädd nån gång som barn av nån nål och så tar kroppens flyktmekanismer över helt - typ. Jag har rätt lågt blodtryck också o svimmar lätt, av smärta, utmattning, skräck, illamående, etc. Så flyktmekanismen när nåt är obehagligt är stark!

  • viktualia

    Anne - det tog jättelång tid innan det började märkas på händerna, jag har ju knäckt 24 kg och det är klart att det inte är så konstigt att även fingrarna blir smalare då... men som sagt... ringarna satt nog bra tills efter det tjugonde kilot typ...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7