• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 7

    ... startat en tråd på samma tema!

    Tänk att det är dags för vår sjunde tråd! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en sjunde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 7.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7
  • Zozo

    Inte sa fasligt lang, 1.78, men det är tillräckligt för att mycket ska vara för kort. I synnerhet i de här u-länderna...

  • viktualia

    tjoho!

    När ska min sanslösa trötthet ge sig?!?! hm.. halvpresterade på jobbet.. men förvirringsfaktorn var för hög för att jag skulle kunna säga något vettigare (gjorde några föredragningar).

    Nu hoppas jag få träffa maken - vi har gått om varandra den här veckan på kvällarna...

  • Pela Pela

    Halloj tjejer!

    Long time no see...eller nått

    Här händer massor märker jag...och det omvända hade ju varit trist så allt går sin gilla gång.

    Grattis till villor, jackor, rapporter som blivit klara och huga för makar och barn som blir sjuka...

    Du Tellis och även ni andra som varit på jobbintervju.
    Har du/ni blivit tillfrågad om vad era föräldrar syskon och far och morföräldrar jobbat med på en intervju?

    Jag var på en intervju för någon vecka sedan och fick nästan tokspel, vad har min farmors obefintliga arbete med hur jag jobbar att göra????
    Då jag också sa det till intervjuarna så kan ni nog ana hur den intervjun gick *s*
    Nej jag tackade faktiskt för att jag fick komma på intervjun men sa at detta jobb inte är något för mig så...
    Synd bara eftersom jobbet låg i min hemstad....

    Äntligen fredag men jag ska renovera vardagsrummet hos mina föräldrar denna helg så det lär bli dåligt med fritid och vila.

  • anne på grönkulla


    Min man fick frågan en gång om oss (det får jag också rätt ofta men då ganska "snällt" men när de frågade honom så var det med följdfråga typ "jasså bor ni inte ihop? Men då är ni väl inte gifta på riktigt - eller är det för att ni ska kunna ha egna sexuella relationer?" ) - då sa han ifrån att det var oproffsigt - men det var ändå inget jobb han eg ville ha. Men man undrar ju...
  • Zozo

    Hejsan Pela! *vinkar vilt*
    Nej, jag har bara fatt fragan om jag vill ha barn.. Idiotfraga för vem svarar "Ja, om ett par tre manader" pa en jobbintervju?

    Hmmm.. undrar vad de skulle säga om min familjs yrken: biljardhallsinnehavare och egen företagare, byggnadssnickare och egen företagare, sjuksköterska och fd egen företagare, riksdagsledamot och fd egen företagare, säljchef och egen företagare, sömmerska, armerare, hemmafru, en byggnadssnickare till, IT-chef... Japp, dra smarta slutsater om mig av DET om ni kan!! (Schitzofren? Nähe..)

    Anne.. Näe!? Hur kan man kläcka UR sig nagot sa idiotiskt??

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7