• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 7

    ... startat en tråd på samma tema!

    Tänk att det är dags för vår sjunde tråd! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en sjunde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 7.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7
  • Telemarkgrrl

    Har inget att tillföra diskussionen, vem skulle inte vilja rensa ur garderoben och köpa massa nytt?

  • viktualia

    Telestubben - jag vet att det LÅTER lockande och ett tag är det så också.. men när favvoblusen plötsligt inte funkar och när man tror att man har kläder och motsatsen visar sig.. tjaaa då blir man hyfsat trött vill jag lova.... Förnyad garderob är precis vad jag har, tror inte jag har många plagg som hängt där längre än 6 månader.... möjligen några klänningar...

  • Telemarkgrrl

    Kanske ändå bättre att inte kunna ha favoritblusen eller inte hitta några byxor än att väga 23 kg mer?

  • viktualia

    Absolut!!! jag är verkligen LYCKLIG över att jag gått ner så mycket, men det börjar bli tjatigt att shoppa.

    Idag hade jag en timme på mig på stan i Sthlm, men hittade inget. Blir frustrerad och stressad och trött...

    ... men jag vet.. jag borde tagga ner... och tänka på hur god sushi som jag åt på tåget hem, hur skoj jag hade på konferensen jag var på och hur coolt det är att ha ett så underbart lattjo jobb och snart en egen VILLA att bo i.....

  • viktualia

    och jag känner mig som en pratsjuk höna... maken är på a.w. för andra dagen i rad och jag har inte nån att prata hål i huvudet på.. ids inte komma på nån att terra via telefon utan sitter här och muttrar för mig själv...

  • Zozo

    Huvaligen - Jag VET Vickan! Jag klurade ju ut ett par basplagg som höll 5-10 kg och bytte bara accessoirer i stort sett. Mina basbyxor i svart stretchmaterial var det jag unnade mig vart 5e kilo ungefär.
    Nu är jag tyvärr i omvända situationen men hoppas verkligen kunna landa pa min trivselvikt igen, efter den här lilla upplevelsen... sa jag har ocksa fullt med grejor jag inte kan ha i skapen, och väldigt lite som jag KAN ha..

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7