• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 7

    ... startat en tråd på samma tema!

    Tänk att det är dags för vår sjunde tråd! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en sjunde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 7.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7
  • anne på grönkulla

    Mums!

    Vi brukar göra laxagne - men det har jag säkert berättat. Man gör minst 1 1/2 sats bechamelsås och så tar man spenat, ev champinjoner o rökt lax istället för köttfärssåsen.

  • viktualia

    Anne - hm... jag hade missat det där med att yahoo och msn skulle kunna gå att samköra... försökte just adda dig på min msn.. men jag vet inte om det gick så bra... *kliar mig i skallen*

    Kan du adda min msnanvändare på yahoo och se om det funkar bättre? Min msnadress är samma som min mailadress!

  • Ms K

    Åh my vilken fantastisk söndag det är här i stockholm! Knappt man kan tro att det är januari Har ett träd mitt utanför mitt kontorsfönster som har börjat få knoppar!!!! Crazy

    Sen märkte jag igår att oj, vad BT har börjat krångla Hela kvällen igår och nu på morgonen har jag inte kunnat komma fram. Knäppt, så var det inte förr vill jag minnas.

    Anne - Laxlasangen lät så smarrig! Den ska i alla fall jag lägga på minnnet!

    För övrigt är det en bra dag, jag får tillbaka min lägenhet! Ska bli mäkta härligt att ha sina egna grejer omkring sig igen, för första gången på fyra månader

    Skön söndag önskas er alla!

  • viktualia

    Här är det också mysigt väder! Jag har ägnat förmiddagen åt att piffa lite i lägenheten - tänk vad mycket bättre det känns när man slipper se ett berg av ren tvätt i fåtöljen i vardagsrummet!

    Nu njuter jag av Jazz på svenska och är glad över att BT faktiskt vill vara med just nu!

  • Telemarkgrrl

    Vår, det är vår! Åh, vad härligt det är att vara ute i solen och spatsera. Nu är det inte långt till sommaren ska ni se!

    anne, vad gott det lät med laxagne, det ska vi nog prova någon gång. Men inte idag för då blir det min favoriträtt alla kategorier - stekta gurkor med fetaoströra (jaaaa, jag veeeeet att jag har tjatat om dom förr, f'lååååt! Men dom är så underbara. )

  • viktualia

    BT vill verkligen bara vara med ibland.. hm..... *galet*

    Visst blir man glad av solen, men jag snabbkurerar mig genom att vara extra stillsam så jag har inte varit ute idag...

    Vitlök har jag däremot fått i mig.. hm... åt en av matlådorna med wegolasangen från igår... det var lite väl mycket vitlök i.. ajsan... är inte säker på att jag vill äta sånt på jobbet... hmmm

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7