• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 7

    ... startat en tråd på samma tema!

    Tänk att det är dags för vår sjunde tråd! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en sjunde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 7.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7
  • Telemarkgrrl

    Nu, efter lite mer medicin, vetevärmare på magen och pussar från maken så känns det bättre. Så skönt, man vill ju inte slösa bort en fredagkväll på att ha ont.

  • viktualia

    Linda och J - jag vill inte skriva var jag har fått jobb eller vad jag jobbar med. Har drabbats av behov av att vara lite lagom hemlig... eller mindre öppen i alla fall. Välbetalt, kvalificerat bra jobb som passar min utbildning - kanske räcker det som svar.

    Zozo - jobbig sits, men som du själv säger är det ju inte du som satt dig på den där pottkanten utan dina chefer. Hoppas att det utvecklar sig på ett vettigt sätt!

    Telestubben - hoppas att jobbfronten reder ut sig och att du får ha skoj på arbetstid i vettiga doser!

    Anne - aha, ska du vara i Sverige runt påsk??? Man kanske kunde klämma in nån slags dejt då? Om allt lyckas alltså!

    Själv- rymde jag på after work men ska nu dunka ner i sängen och sakna maken som åkt till sina päron.

  • Ms K

    Hej

    *rodnar förläget*

    FÖRLÅÅÅÅÅT!!! att jag varit helt och hållet totalt borta sen november! Finns en rad dåliga ursäkter... men men, sanningen är att nu börjar fästmannen slira lite på tanken, så det kanske blir bröllop i höst i alla fall. *håller tummana så de blånar* Så nu har jag styrka att vistas här inne igen Kändes bara sorgset att surfa bröllopsrelaterat där ett tag, men nu har det lagt sig och acceptans över sakernas ordning har infunnit sig

    Så yo girls, det har hänt mycket här! Och mycket för er!!! (det lilla jag hunnit läsa ikapp...) Vickan först: WOW! Du är pytteliten nu!!!!!! SÅ FIN! (Såg en snabb ansiktsbild på gamman för nån dag sen när jag vågade mig in där, och kände nästan inte igen dig ) Du är så fantastiskt duktig tjejen!

    Nu ska jag spendera kvällen till lite BT-läsning

    Jag har saknat er. KRAM!

  • anne på grönkulla

    Japp, runt påsk är jag i Stockholm - men exakt när jag kommer o åker är alltså inte klart än - trodde ju när vi pratade om det sist att jag skulle vara där några dar i mitten av mars oxå, men det brinner nog inne. Å andra sidan kanske jag stannar hela veckan efter istället *förhandlingar pågår men inte nu över helgen så allt hänger i luften, typ*

    Kul att se Ms K igen!

    Här har min körlektion på morgonen ställts in igen o jag funderar på att gå o gymma istället... gjorde aldrig det igår.

  • viktualia

    Matskedsgumman - Tack för komplimangerna! Om du spanar i mitt bildgalleri på gamman så finns det "före och efter" bilder där! Läbbigt stor förändring men OOOOOOJ vad stolt jag är!

    Jag kommer nog väga i mig på mitt 22:a kilo ner på måndag. *STÖRTNÖJD* var ordet sa Bull!

    Matskedsgumman igen - välkommen tillbaka. Du är ALLTID efterlängtad både IRL och här! Hoppas att du mår bra och har en hyfsat ordnad tillvaro omkring dig. Var finns du geografiskt?!? *nyfiken*

    Anne - vore jätteskoj om vi kunde pricka in en lagom stor trådträff när du är hemma!!!

  • Telemarkgrrl

    Ms K, så fantastiskt roligt att se dig och din lilla Teskedsgumma igen!! Och vad skönt att höra att ni funderar på bröllop igen.

    Nu ska jag jobba lite och sen duscha och efter det blir det långpromenad med fika tillsammans med världens bästa man. Ha en mysig lördag på er!

  • viktualia

    Anne - jag såg förresten din inbjudan att använda nån yahoobaserad msn-variant. Hur anti microsoft jag än önskar att jag kunde vara, så häckar jag vidare på msn... ids inte ge mig in på nån ny variant, har ett gammalt icqkonto som jag inte använder speciellt ofta...

    Idag: ska jag skriva rent lite jox från förra helgens sammanträde. Sen tänkte jag äta grymma mängder vitlök... har dock inte enat mig själv om i vilken form. Och inte heller om jag ska ta en prommis till Systemet eller inte....

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7