• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 7

    ... startat en tråd på samma tema!

    Tänk att det är dags för vår sjunde tråd! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en sjunde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 7.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7
  • viktualia

    Linda och J - har ingen aning om när du gick och gömde dig.... ge mig en ledtråd så uppdaterar jag gärna....

    .... fast numera har jag bytt jobb och håller mig undan BT dagtid..

    Lägesrapport: Förkylningen är fortfarande störande men jag mår nog liiiiite bättre kanske... *hoppas* Jobbet fortsätter vara lattjo och jag gör lite nytta mellan varven också!

    Anne - det är BT som legat nere hela kvällen....

  • Zozo

    Halla! Huvaligen - massor av jobb efter langhelgen! hann ju inte ens in igar. Jag är helt slut.. Hur är det med er allihopa?

  • Linda o Jonny

    Hej !
    Jo jag försvann för ca tre månader sedan då jag fick ett annat jobb men nu är jag sjukskriven fram till min havandeskapspenning...
    O har äntligen fått internett som vi har väntat på i 2 månader strul strul..
    Så jag har väl misssat massor !

  • viktualia

    Linda och J - tjaa den var en svåris..... Jag bytt jobb, Omsan har fått en dotter, Zozo väntar barn och alla snurrar lite lagom hit och dit...

    Läget i min värld idag: Förkylningen är mycket bättre, jag har fått fler arbetsuppgifter att dra i och jag har allmänt SKOJ!

  • Zozo

    Hejhej anne! Vad duktig du är som tränar och haller pa.. själv vill jag bara sova hela tiden

    Varför är nu semestern i farozonen för??

  • anne på grönkulla

    Hej hej!

    Ja, det undrar jag också - men summan av kardemumman är att det inte är säkert att jag får vara borta fårn jobbet så som jag vill/bett om/räknat med/fått förhandsbesked om. Typ. Förhandlingar pågår. Typ.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7