• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 7

    ... startat en tråd på samma tema!

    Tänk att det är dags för vår sjunde tråd! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en sjunde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 7.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7
  • anne på grönkulla

    o du har inte ens läst mitt cv (eller det kanske du har???) - så du vet inte hur rätt du hade... men men - de tyckte inte det...

    Ja, semestern är bra, men man ska ju hinna ta ut den oxå - hela sektorn är ju full av att man inte anpassar verksamhet efetr budgetkostym så åtminstone de mina ligger som skållade illrar hela tiden, o utan vettig ersättning för insatsen - hur länge kan det hålla???

  • Telemarkgrrl

    Näe, 25 dagar går jag aldrig ner till igen! Någon måtta får det lov att vara. Sex veckors semester är minimum.

    anne, nej jag har nog inte läst ditt cv men du berättade lite i ett mejl en gång och så har jag nog sett lite på FB kanske om din bakgrund?

  • viktualia

    Anne - jag har väl hamnat i en något mer skonsam del av den statliga världen där man troligen kan ta semester utan att världen ramlar ihop. Har dock hittills inte lyckats ta ut mina 31 dagar utan får ut en del i pengar nu när jag slutar mitt gamla jobb, detta trots förra veckans semestrande!

  • anne på grönkulla

    vänat du bara tills budgetpiskan går o verksamheten o ambitionerna inte går ihop med pengarna

    Världen ramlar inte ihop men förvaltningen kanske gör?

  • viktualia

    anne på grönkulla skrev 2008-01-22 21:16:58 följande:


    vänat du bara tills budgetpiskan går o verksamheten o ambitionerna inte går ihop med pengarna Världen ramlar inte ihop men förvaltningen kanske gör?
    fniss fniss.. jaaaa vem vet? inte jag i alla fall... efter bara två dagar... lär återkomma i frågan!
  • Linda o Jonny

    Hallå där är det här ni gömmer er! ?
    hur är det med alla vad har jag missat ??

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7