• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 7

    ... startat en tråd på samma tema!

    Tänk att det är dags för vår sjunde tråd! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en sjunde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 7.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7
  • MuffinsTönt

    Hej tjejer! Läser att ni e sjuka o nervör eller ngt dera. Själv har jag huvudvärk. Igår, igår var vi och TRÄNA!!!

    Har träningsvärk idag, Wow! Nu när jag ändå är här... vill klaga lite.

    Jag har sån ångest! Fysiken-ångest kallar jag det. Vi tränar på Fysiken, billigt o nära. Men tyvärr inte så värst bra. Efter 1,5 år har jag börjat få ångest av att gå dit. Det finns inga bra passer. Allt e tråkigt! *buhuhu*

    Byta anläggning e ju lösningen -självklart! MEN korten går inte ut förrän efter sommaren.

    *buhuhu*

    Tack! Nu mååår jag sååå mkt bättre.

  • anne på grönkulla

    Vad tränar ni då, muffins? Själv är jag inte mycket för pass alls, men sneglar lite på yoga o pilates ibland - jag brukar gå på gym (men det kräver bra musik eller, ännu hellre, radioprogram i ipoden) annars är det supertrist.

    Ja du vickan, detta är nog det mest mysko land jag hittills varit med om - vilket inte vill säga lite!

  • MuffinsTönt

    Anne
    Det enda pass som vi lyckats släpa oss till är krafttag/bodypump. Förut gick vi på spinning, men då fick spinningångest. Hallå! Cykla ar*let av mig på en cykel som står still?!? Nää va! Jag var ju såå omotiverad. Annars e jag mkt på aerobics o dans o styrke/konditionspass. Fysiken har ju aerobics o dans MEN det är sååå DÅLIG musik. *suuuck*

    ångest!! *släpar mig till kylen o tar fram depp-glassen*

  • viktualia

    tjoho!

    här är jag! snuvig och trött som få! men GLAD! För OJ vad skoj det var att börja nytt jobb och OJ vad de ansträngde sig för att välkomna mig! Roligt roligt!

    Synd bara att jag går omkring med en "mössa" av förkylningstöcken.... *snark och snörvel*

    Och hänga på BT på arbetstid - tjaa det lär nog ta ett tag innan jag vågar mig på det... det är inte speciellt enligt reglerna och jag har inte koll på hur tillämpningen av reglerna fungerar än. Så ni får nog leva utan mig på dagarna..... ett tag i alla fall...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7