• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 7

    ... startat en tråd på samma tema!

    Tänk att det är dags för vår sjunde tråd! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en sjunde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 7.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7
  • anne på grönkulla

    Grattis! Klart det är nervöst, men det kommer gå bra!

    Skönt att det är bättre ordning där än hos oss, jag har fortfarande ett nytt kontor att göra iordning, så får nya tjej har det lite provisoriskt fortfarande... men vi saknar datorleveranser o så.

  • viktualia

    Anne - det komiska är att mitt förra jobb började med motsatsen... egen dator och arbetsplats tog 10 månader att uppbringa (japp 10 är rätt, jag satt hos en uppdragsgivare under tiden) och att min mindre taktiska chef i fredags på avtackningsfikat sa nåt i stil med "jaaa och så får du jämföra hur fort det går att få telefon och sånt på det nya stället" - varvid jag var TVUNGEN att kort dra hur det gick till när jag började... *bortgjord chef*
    När jag nu fick mail från min blivande chef sa jag till maken... undrar om man skulle vidarebefodra det till den gamla... ha ha ha...

  • Zozo

    Skratta du bara! Snart gar jag väl ut och läser FASS pa nätet eller nat, sa att jag kan fa ânnu nagra symptom eller biverkningar eller nat! *fniss*

    Maken fick en lysande idé igar; han har ju hört om gravida kvinnor som blir sugna pa de mest underliga saker mitt i natten, sa han tyckte vi skulle lägga upp ett lager med jordgubbar, rökt korv och vad det nu var, i frysen!

  • viktualia

    Zozo - *asgarv* klurigt för maken att gissa vilka cravings du kommer att få... hihi.... en av mina bästa kompisar åt sanslösa mängder vattenmelon tex... hihii

  • anne på grönkulla

    Fass på nätet är toppen! Jag bor ju i såna mysko länder där man kan få ut de mest avancerade grejer receptfritt, så vi har ibland kollat vad olika mediciner innehåller (om man får slut på nåt man fått ut på recept hemma) o fixat på apotek, vid behov.

  • anne på grönkulla

    o gissa om jag är citrusberoende än, periodvis (men nu var det länge sen) - men det är ju åtminstone begripligt eftersom c-vitamin hjälper en att ta upp järn, det är nog järnbrist man känner av då

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7