• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 7

    ... startat en tråd på samma tema!

    Tänk att det är dags för vår sjunde tråd! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en sjunde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 7.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7
  • Zozo

    Jo och jag menar, som du säger, att âven om det gar at fanders, sa nog skulle jag vilja dela det med mamma som sjâlv varit i sitsen..

  • MuffinsTönt

    Heej! Fniss, va gullig du e Zozo. Kan tänka mig hur det känns. Funderar faktiskt gå in i granntråden o läsa lite.

    Nä... nu ska jag fortsätta me frukosten.

  • Telemarkgrrl

    Här har jag inte tid att tänka på så mycket mer än jobbiga jobbfiler. Och på att jag har ont i halsen. Eller egentligen inte *ont* med det kliar så jag blir galen.

    På tal om det där med chefer - i mitt fall handlar det om en projektledare och inte en linjechef. Men jag har inte så mycket förståelse för att det är svårt, det är många jobb som är svåra. Och klarar man inte av dom så får man väl byta. Jag tycker faktiskt att det är ganska oacceptabelt att jag ska bli drabbad av att andra människor är inkompententa. Så nu har jag varit bitterfitta idag med.

  • Telemarkgrrl

    Vad roligt det är att man får skriva såna ord nu för tiden!

  • Zozo

    Hmmm.. jag har en kund, inte en chef, som tycker att jag ska uppfinna det omöjliga.. "Fixa det!" Hur var det nu med att trolla med knäna..?

  • Telemarkgrrl

    Dåliga kunder är faktiskt ännu värre än dåliga chefer och dåliga projektledare.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7