• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 7

    ... startat en tråd på samma tema!

    Tänk att det är dags för vår sjunde tråd! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en sjunde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 7.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7
  • anne på grönkulla

    Ja, så har jag hittat folk ibland - en granne eller nån man träffar på i jobbet (inte bara kollegor) som kan bli fikapolare eller så. Men jag har sällan haft en planerad strategi som funkar - det är sånt som bara brukar hända...

  • Zozo

    Japp, för min del ocksa. det har aldrig varit ett problem förut.. men nu har jag både leverantörer och kunder per telefon enbart, sa i jobbet träffar jag bara de tre personer som jag arbetar med.. snark! men, men.. det är bara att jobba pa det!

  • viktualia

    Zozo - japp den har jag läst! Häftig bok!

    Anne - tveksam till försoningsprocessen.... mjaaa snarare överlevnad eller nåt..

    Alla - här kommer en liten vink från Vickan... gömmer mig hemma hos min kompis och hon planerar bröllop OCH har lyckats knäcka mitt nick här på BT... hohohohoooooo *fniss*

    hörs senare i världen!

  • Zozo

    Hejhej Vickan... här är det gratt och regnigt men langhelg närmar sig med stormsteg!

  • viktualia

    Tjoho!

    Nu är Vickan hemma igen efter några mysiga dagar med kompisen som är föräldrarledig... och som sagt har hon knäckt vad jag heter här på BT... *skrattar* Känner mig lite lagom avslöjad hihi!

    Dessutom fick jag nyss ett mail från en annan kompis som klev ur "vi ska gifta oss garderoben"... hm... dags att börja hoppas på stora partaj igen kanske?!?!?!

    Semester i januari är en höjdare! Läste förresten "Bitterfittan" på vägen hem - är det nån som läst den?

  • Zozo

    Hejhej *vinkar*

    Nej den har jag inte läst. En annan bra bok jag fick av min syster är "Kronprinsessan" av en dansk författare..

    Mysigt med semester.. Jag ser verkligen fram emot min langhelg..

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7