• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 7

    ... startat en tråd på samma tema!

    Tänk att det är dags för vår sjunde tråd! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en sjunde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 7.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7
  • Telemarkgrrl

    Vi var tvungna att byta för att vi bytte hastighet och abonnemang. (Vilket man inte fattar att vi skulle behöva byta modem för?!)

    Jag läser Ondskans leende. Helt okej efter första 40 sidorna iaf.

  • viktualia

    Jag läser nån Ylva Eggehorn som jag inte minns titeln. Marianne Fredrikssons bibliska böcker har jag hoppat över, tycker dock att Anna, Hanna och Johanna är bra.

    hm... det är kanske DET jag ska göra... sluta ligga i soffan med datorn i knät och börja läsa... måste nog hämta tvätten först... *hm*

  • viktualia

    Godmorgon!

    Semesterfiraren här!! Allmänt mysko att inte gå upp och gå till jobbet.. men men.. om några timmar drar jag till föräldrarlediga kompisen i skogen...

  • Zozo

    Jag tyckte faktisk att ALLA MFs böcker var bra.. även om det nu var ett tag sedan jag läste dem.

    Vi ska ha möte på jobb till lunchen och da ska jag lägga upp tråkkunden pa bordet. Var det sagt att vi skulle fixa det här tillsammans, sa ska jag banne mig inte sitta sjâlv med eländet..

    Helgen var mysig med bara myspys. Pa fredag drar vi iväg mot Paris och Le Mans, till makens familj. Tillbaka pa tisdag!

  • viktualia

    zozo - låter bra att säga ifrån!!

    Hihi - jag har ju klagat över att jag inte känner nån i hålan.. har börjat jobba på den fronten och nu är det minsann en kgatråddejt planerad på söndag... tråd på ett annat forum än detta.. jag är så GLAD! har verkligen tröttnat på att bo i en håla utan att känna nån...

  • Telemarkgrrl

    Heja Zozo, släng upp idiotkunden på bordet och släpp inte ut dina kollegor förrän dom har lovat att ni gemensamt ska hjälpas åt med honom! *pom-pa-pom*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7