• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 7

    ... startat en tråd på samma tema!

    Tänk att det är dags för vår sjunde tråd! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en sjunde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 7.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7
  • MuffinsTönt

    Hej Hej!
    Jaha, vikt o träningsnack i all ära. Jovars.. jag joinar er borde-men-orkar-inte-klubb. MEN MEN i stockholm har vi gått vilse .... ehum... promenad i flera timmar. Så mkt att jag har fortf värk i mitt ena knä. Bra anvledning att inte börja med träningen igen.

    Jag har iaf börjat planera min träning...
    1. Stegräknare!
    Jag är barnslig förtjust i olika redskap man kan ha till olika saker. En sån borde hålla mig uppe nån vecka iaf.

    2. Börja träna...?

    Nu är jag i skolan igen o ska göra lite grejer.
    *gäääsp* Typsisk att när man väl orkar palla sig ut så ska det blåsa f***!

  • Pela Pela

    anne på grönkulla skrev 2008-01-04 11:52:16 följande:


    såhär romantiska är vi - vi har glömt vår förlovningsdag igår - som vanligt
    Det där låter som mej och min man, Anne. Vi hade våran 5 års-dag, 5 år sedan första mötet. Det kom vi på när vi satt och åt blodpudding till kvällsmat *s*
  • Zozo

    Jamen det är ju som jag sa i en annan trad.. man kan ju inte fira ALLA dagar heller.; tänk om vi skulle fira dagen vi möttes, dagen vi blev tillsammans, dagen vi flyttade ihop, dagen vi bestämde oss för att gifta occ och vara TVA brollopsdagar.. plus födelsedagar o jul! Det blir ett j-la firande!

  • viktualia

    Ha ha!

    Maken och jag är BÄTTRE på sånt! För det första är "bli ihop"-datumet och förlovningsdagen samma dag = enkelt att ha koll på och för det andra firar vi noga varje år! Vi äter likadan mat som vi gjorde den första kvällen - purjopaj och gott rött vin. Bröllopsdag har vi bara upplevt en och det firade vi också ordentligt.

    Dagens sensation: Jag har köpt jeans med i stl 32/30!!!! FATTAR ni hur smal midja man har då????? ujujujujuj!!!!!! *hoppistudsdans* Råsnygga Lee blev det! Tjokokooooo!

    Dessutom hittade jag en BH som förminskar brösten och dessutom sitter jättebekvämt - me like!!!

  • Zozo

    Gratulerar Vickan! det är ju SAAA kul att shoppa nâr det är sa!!

    Vi firar faktiskt bara var bli ihop-dag.. Vi är ju inne pa 15e aret nu, sa det är eg lite mer att fira än att ha varit gifta i ett ar..

  • viktualia

    Zozo - japp! jag är fånigt nöjd! hihi! skulle dock behöva trosor som är lite anpassade till dessa, lite lägre, brallor.. hm... jag som älskar mina svarta från Lindex...

  • MrsO

    Kul att se dig Oms, förstår att du håller dig sysselsatt nuförtiden!

    Åh, vad avis jag blir Telis! Minns inte när jag hade en oplanerad helg senast!?!

    Ha en trevlig "Lilla julafton" allihopa!

  • viktualia

    MrsO - *vinkevink*

    Lilla julafton.. ja just det.. hm.. det är ju inte vanlig lördag imorgon nej.. hm... oplanerad helg var det här också för övrigt!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7