• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 7

    ... startat en tråd på samma tema!

    Tänk att det är dags för vår sjunde tråd! Fascinerande att det går att hitta så goa vänner som er här på BT!

    Här har vi nu en sjunde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, ha fredagsfester och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

    Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 7.

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7
  • anne på grönkulla

    Nä, för mig är det jsut nu också mer känslan än vikten i sig - tycker det är så skönt när man rört på sig ordentligt men kommer mig för att göra det så sällan...

  • viktualia

    Telestubben - jaaaa veeeet... motion är PRUTTTRIST...

    Igår satt jag och rotade i datorn och hittade en HEMSK bild på mig i baddräkt. SHIT vad tjock och ful jag var. Blev nyfiken på hur jag ser ut i baddräkt nu och provade... pooosade framför segeln och hm... njaaaa platt mage är det VÄLDIGT långt till... så nu tänkte jag börja använda min magiska ellospinal och se om det hjälper.... www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=105753&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
    Träningsverk brukar jag få efter 5 min användande i alla fall!

  • anne på grönkulla

    jag försöker häva tråkigheten genom lämpliga radioprogram i ipoden. Men motivationen att ta sig iväg är ändå svag. Men när jag lyckas känns det desto bättre sen!

  • Telemarkgrrl

    Det håller jag med om, det känns fantastiskt efteråt! Men så aptrist innan.

  • Zozo

    Jamen det är ju just det där med att pallra sig DIT! Och jag har inte hittat nagot bra ställe..

  • viktualia

    Mysko att det känns så aptrist INNAN.. för under tiden man tränar brukar jag inte gå under av uttråkning utan det är verkligen "komsejföret" det är fel på....

  • Pela Pela

    Hej alla och god fortsättning på er!
    Ser att de flesta haft det bra udner helgerna, skönt!

    Viktprat, å huga men faktiskt så har jag nog gått ner några gram under julledigheten.
    Långa underbara promenader varje dag och ändå ätit som en häst på ordentliga matider är inte fel...
    MÅSTE byta jobb!

    Så nu ska jag iväg på årets första möte, fredag som vanligt men denna gång ändå före lunch, alltid något!

    Kram på er alla, ingen nämnd ingen glömd! *flin*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 7