• grabbarna

    öviksbrudar!! hohooo

    vart är alla? finns det nån ny tråd jag missat..känns lite ensamt här nu *s*

  • Svar på tråden öviksbrudar!! hohooo
  • grabbarna

    ja den är läcker men jag ska inte byta, jag håller mig till röda broderier men kul att fantisera men farligt,farligt..


    73an skrev 2008-02-11 19:09:46 följande:
    Grabbarna:Den röda klänningen va ju bara hur läcker som hellst!!
  • grabbarna

    skit också! jag får åka och prova klänningar själv, min kompis som skulle följa med har inte kunnat nån gång vi pratat om det och nu hade vi pratat om nästa vecka men nu kan hon inte då heller så nu åker jag själv, känns skittrist dock för det hade varit kul att ha nån med sig men jag kan ju inte skjuta upp det i all evighet

  • The Bumblebee

    grabbarna skrev 2008-02-12 09:49:43 följande:


    skit också! jag får åka och prova klänningar själv, min kompis som skulle följa med har inte kunnat nån gång vi pratat om det och nu hade vi pratat om nästa vecka men nu kan hon inte då heller så nu åker jag själv, känns skittrist dock för det hade varit kul att ha nån med sig men jag kan ju inte skjuta upp det i all evighet
    Vart ska du åka? Har du bestämt dig för klänning och vill prova en liknande modell eller?
  • grabbarna

    jag ska åka på festprissen och vill prova för att se vilken modell som passar bäst,kanske den jag drömmer om skulle vara helt fel och kanske drömmen finsn där så det slutar med att jag yr den istället.

    man måste ju få fundera på det, tror ni man kan be henne ta kort?känns lite töntigt dock men då kan man titta mer objektivt från håll också...

  • jelikr

    Grabbarna : Man kan definitivt be henne ta kort ...
    Det är hon van med. När vi var där tog kompisen kort , men det hördes på henne att hon var van med fotografering av klänningar.
    Det är ju praktiskt att kunna kika och fundera hemma sen om man inte som jag hittar den rätta direkt!!

  • grabbarna

    jar yr den istället ..nåja ni fattar ju att det ska stå Hyr *JISSES* att det ska vara så svårt att kontroll läsa innan man trycker på posta, helst jag som ofta tappar bokstäver eller får dom på fel ställe

  • grabbarna

    har ni köpt eller bestämt ring? har kollat på olika sorter och den dyraste jag hittat kostar 4029:- och är en schalins passion
    med tre stenar
    www.guldshop.com/289593-p-230.html

    men jag gillar även verdi allians
    www.guldshop.com/verdi-allians-009-ct-p-212.html

    ,grieg allians
    www.guldshop.com/grieg-allians-006-ct-p-214.html

    och davos allians
    www.guldshop.com/davos-allians-013-ct-p-184.html

    fast den sista skulle jag bara vilja ha hälten så många stenar i nån som vet om man kan ändra det?

    det finns matchande ringar utan stenar till som sambon skulle kunna ha också hoppas han gilalr nån av dom nu bara vilket inte är så säkert han skulle gärna vilja ha en i stål *jösses* eller titan *lika illa*

  • The Bumblebee

    Har inte bestämt ring ännu... Som jag skrev i andra tråden så känns det lite tokigt att det bara är jag som "kostar" på detta bröllop Min ring + klänning blir de största utgifterna. Även om jag väljer en billig ring... Den jag fastnat för nu går på 4600 kr på billigaste stället. Ska kolla på guldshop oxå - tack för tipset!

Svar på tråden öviksbrudar!! hohooo